W grudniowym cenniku TVN najdroższe są "Fakty", w Polsacie - "Kevin sam w domu"
Reklamy przy filmie "Kevin sam w domu" są tańsze niż przed rokiem (screen: YouTube/Przewodnik TV)
W grudniowym cenniku TVN najwyżej wycenianą pozycją są "Fakty", a w cenniku Polsatu - komedia familijna "Kevin sam w domu".
Ceny 30-sekundowych spotów przy "Faktach" w TVN dochodzą w grudniu do 81,5 tys. zł. Spoty są nieco droższe niż przed rokiem (wzrost o 2,1 proc.).
W cenniku TVN wysoko wyceniono także: "Lego masters. Kierunek Polska" - do 75,4 tys. zł (rok temu do 16 tys. zł, gdy program nadawano w soboty o 17.25; obecnie w niedziele o 19.30), "Uwagę" - do 61,4 tys. zł (15 proc. więcej), koncert "Nie idziemy na sylwestra" z 29 grudnia - do 55,9 tys. zł (rok temu nie było go pierwotnie w cenniku, ramówkę zmieniono później) i Turniej Czterech Skoczni - do 55,5 tys. zł (30 proc. w górę).
Część spotów przy Pucharze Świata w skokach narciarskich i Turnieju Czterech Skoczni nie jest sprzedawana według cennika, ale podlega wycenie specjalnej.
Czytaj też: Stacja wPolsce24 z dłuższym o godzinę autorskim programem na żywo
Z kolei w Polsacie za 30-sekundowy spot przy filmie "Kevin sam w domu", który stacja pokaże 24 grudnia wieczorem, trzeba zapłacić do 65,5 tys. zł, czyli o 7,1 proc. mniej, niż przed rokiem.
Wśród najdroższych pozycji są także "Awantura o kasę" - do 64,1 tys. zł (rok temu nie było emisji), film "Cruella" z 6 grudnia - do 62,7 tys. zł, "Wydarzenia" - do 57,8 tys. zł (10,7 proc. w górę) i "Pierwsza miłość" - do 57,7 tys. zł (6,9 proc. więcej).
(MNIE, 21.11.2024)