Program w naziemnym TTV "Zakup w ciemno" miał więcej widzów niż rok temu
W programie uczestnicy licytują palety ze zwrotami konsumenckimi (screen: YouTube/TTV)
Czwarty sezon programu "Zakup w ciemno" oglądało w naziemnym TTV (TVN Warner Bros. Discovery) średnio 466 tys. widzów, o 126 tys. więcej niż drugą serię rok wcześniej.
Nowe odcinki cyklu "Zakup w ciemno" były nadawane od 2 września do 14 listopada, od poniedziałku do czwartku o 20.05. Emitując program, stacja notowała średnio 3,87 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 5,90 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 5,41 proc. w komercyjnej 20-54 – rozliczeniowej kanału. Najwięcej widzów miał finał sezonu – 588 tys.
Czytaj też: FremantleMedia Polska pracuje nad nowym programem randkowym dla jednej z platform
Z kolei w paśmie 20.05-21.06, w większości pokrywającym się z emisją programu, TTV miał średnio 3,59 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i zajmował dziewiąte miejsce w rynku telewizyjnym (liderem był TVP 2 – 10,17 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 stacja z 5,59 proc. udziału była trzecia (TVP 2 – 7,95 proc., a TVN – 7,84 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej 20-54 miała 5,09 proc. udziału i zajmowała miejsce piąte (pierwszy był TVP 2 z 7,87 proc. udziału).
Rok do roku program podniósł średnią widownię wieczornego pasma (20.05-21.06) z 313 tys. widzów do 433 tys.
Drugi sezon programu "Zakup w ciemno" oglądało rok temu jesienią średnio 340 tys. widzów.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: TVN wydłuża sezon serialu paradokumentalnego "Ukryta prawda". Kolejne odcinki
(MNIE, 23.11.2024)