Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat z kontynuacją teleturnieju "Awantura o kasę". Kolejny sezon wiosną

Teleturniej prowadzi Krzysztof Ibisz (screen: YouTube/Polsat)

Polsat będzie kontynuować teleturniej "Awantura o kasę". Jego nowy sezon ma pojawić się w przyszłym roku – ustalił "Presserwis".

Z naszych informacji wynika, że stacja jest bardzo zadowolona z wyników oglądalności formatu. Według wstępnych planów kolejna seria ma trafić do ramówki wiosennej.

Czytaj też: Polsat po raz 21. z Mikołajkowym Blokiem Reklamowym. Akcja wsparta kampanią

"Awantura o kasę" wróciła do Polsatu po ok. 20 latach. Można ją oglądać od października w soboty i niedziele o 17.30. Według Nielsen Media po pierwszych trzech tygodniach program oglądało średnio 821 tys. widzów, a udziały w rynku były powyżej średniej stacji.

"Awanturę o kasę" nadawano w Polsacie też w latach 2002-2005. Powstało wtedy ponad 200 odcinków. W programie rywalizują drużyny, których kapitanowie oferują stawki, za jakie chcą kupić pytanie. Odpowiada ta drużyna, która zaoferuje najwyższą cenę. Producentem jest ATM Grupa, a prowadzącym – Krzysztof Ibisz.

Czytaj też: Wyniki oglądalności "Strefy starcia Michała Adamczyka" w stacji wPolsce24

(MNIE, 20.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.