Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

20 listopada Kongres Wiedzy PRoto "AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?"

Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej (fot. materiały prasowe)

Portal PRoto organizuje 20 listopada konferencję "AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji" przy okazji jubileuszu 20-lecia swojej działalności.

Podczas Kongresu Wiedzy PRoto uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji i paneli dyskusyjnych poruszających zagadnienia takie jak:

  • wykorzystanie AI w codziennej pracy agencji oraz działów marketingu i PR,
  • przyszłość komunikacji marketingowej w świetle AI,
  • prawne aspekty wykorzystania sztucznej inteligencji w działaniach komunikacyjnych,
  • polecane narzędzia AI do zastosowania w codziennej pracy
  • trendy w kontekście AI i nie tylko.

Kongres organizowany jest w związku z 20-leciem działalności PRoto.pl. Z tej okazji w programie konferencji znalazła się dyskusja podsumowująca minione 20 lat w branży.
Wśród prelegentów znajdą się: Tomasz Klekowski (doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa), Łukasz Kosuniak (konsultant i praktyk marketingu B2B), Anna Wawszkiewicz (marketing manager w More Bananas), mec. Maciej Ślusarek (partner zarządzający w kancelarii SKP, współkierujący praktyką IP/TMT), Agata Staniszewska (dyrektorka działu komunikacji w Teva Pharmaceuticals), Igor Bielobradek (specjalista ds. marketingu B2B, szef zespołu Digital w Deloitte w Polsce), Olga Adamkiewicz (ekspertka ds. marketingu, komunikacji & AI), Daria Tworek (managing partner Publicis Consultants, wiceprezeska Związku Firm Public Relations), Paweł Sanowski (prezes PRoto, prezes Instytutu Monitorowania Mediów), Karol Stryja, autor podcastu "99 Twarzy AI"), Monika Borycka (założycielka i CEO marki TrendRadar), Katarzyna Życińska (prezeska Związku Firm Public Relations, CEO 38Content Communication), Piotr Jamrogiewicz (dyrektor ds. rozwoju w K+ PR), Michał Dunin (managing director Webtalk, lider Grupy SAR ds. AI w branży komunikacji).

Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej.

Konferencja PRoto odbędzie się 20 listopada o godz. 9.30 w warszawskiej Kinotece. "Press" jest jej patronem medialnym.

(KOZ, 15.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.