20 listopada Kongres Wiedzy PRoto "AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?"
Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej (fot. materiały prasowe)
Portal PRoto organizuje 20 listopada konferencję "AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji" przy okazji jubileuszu 20-lecia swojej działalności.
Podczas Kongresu Wiedzy PRoto uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji i paneli dyskusyjnych poruszających zagadnienia takie jak:
- wykorzystanie AI w codziennej pracy agencji oraz działów marketingu i PR,
- przyszłość komunikacji marketingowej w świetle AI,
- prawne aspekty wykorzystania sztucznej inteligencji w działaniach komunikacyjnych,
- polecane narzędzia AI do zastosowania w codziennej pracy
- trendy w kontekście AI i nie tylko.
Kongres organizowany jest w związku z 20-leciem działalności PRoto.pl. Z tej okazji w programie konferencji znalazła się dyskusja podsumowująca minione 20 lat w branży.
Wśród prelegentów znajdą się: Tomasz Klekowski (doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa), Łukasz Kosuniak (konsultant i praktyk marketingu B2B), Anna Wawszkiewicz (marketing manager w More Bananas), mec. Maciej Ślusarek (partner zarządzający w kancelarii SKP, współkierujący praktyką IP/TMT), Agata Staniszewska (dyrektorka działu komunikacji w Teva Pharmaceuticals), Igor Bielobradek (specjalista ds. marketingu B2B, szef zespołu Digital w Deloitte w Polsce), Olga Adamkiewicz (ekspertka ds. marketingu, komunikacji & AI), Daria Tworek (managing partner Publicis Consultants, wiceprezeska Związku Firm Public Relations), Paweł Sanowski (prezes PRoto, prezes Instytutu Monitorowania Mediów), Karol Stryja, autor podcastu "99 Twarzy AI"), Monika Borycka (założycielka i CEO marki TrendRadar), Katarzyna Życińska (prezeska Związku Firm Public Relations, CEO 38Content Communication), Piotr Jamrogiewicz (dyrektor ds. rozwoju w K+ PR), Michał Dunin (managing director Webtalk, lider Grupy SAR ds. AI w branży komunikacji).
Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej.
Konferencja PRoto odbędzie się 20 listopada o godz. 9.30 w warszawskiej Kinotece. "Press" jest jej patronem medialnym.
(KOZ, 15.11.2024)