Trójwymiarowe ekrany reklamowe staną najpierw w Warszawie
Trójwymiarowe spoty reklamowe dotarły do Polski. Najnowocześniejsze nośniki komunikacji marketingowej najpierw będzie można zobaczyć w stołecznych centrach handlowych.
Pierwszy ekran firmy HOLO FX Poland już stanął w warszawskiej galerii handlowej Wola Park. – Wczoraj zakończyliśmy próby techniczne i możemy już pokazywać trójwymiarowe spoty reklamowe – mówi Łukasz Krolski, założyciel HOLO FX Poland. Dodaje, że kolejne nośniki już są przygotowywane. W pierwszej kolejności HOLO FX chce je zamontować w innych stołecznych galeriach: Promenadzie, Arkadii i w Złotych Tarasach. – Docelowo pojawią się także w centrach handlowych w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Krakowie – dodaje Krolski. Powinno to nastąpić jeszcze przed końcem roku. Za granicą taka forma reklamy już zdobyła sobie wielu zwolenników, głównie w Europie Zachodniej, USA oraz Kanadzie. Z powodzeniem wykorzystywały je największe światowe firmy, m.in.: Heineken, Cadillac, Apple, Nokia. W Polsce z oferty HOLO FX na pewno będzie korzystał operator komórkowy P4. Koszt miesięcznej kampanii oszacowano na około 25 tys. zł. Obejmuje on wyświetlanie 30-sekundowych spotów na co najmniej dwóch nośnikach.(DOK, 09.03.2007)










