Martin Winther chief creative officer w WebTalk

Martin Winther ma na koncie ponad 200 nagród, w tym 27 wyróżnień w Cannes Lions (fot. materiały prasowe)
Martin Winther objął stworzone dla niego stanowisko chief creative officer w agencji WebTalk.
Winther pokieruje ponad 20-osobowym zespołem kreacji, będzie odpowiadał za tworzenie i wdrażanie strategii kreatywnych dla klientów agencji.
Winther zastąpi Przemka Puchalskiego, który do tej pory zajmował stanowisko creative & strategy director i był związany z WebTalk od 10 lat.
Winther ma 25 lat doświadczenia w tworzeniu i prowadzeniu kampanii
komunikacyjnych w Polsce i na arenie międzynarodowej. Pracował w takich agencjach, jak: Leo Burnett, Change Integrated, Saatchi & Saatchi oraz 180heartbeats+JvM. W 2019 roku przeprowadził się do Zurychu, gdzie objął stanowisko dyrektora kreatywnego w Jung von Matt Limmat oraz TBWA Szwajcaria, odpowiadając m.in. za takich klientów, jak V-Zug, Geberit i Porsche.
Otrzymał ponad 200 nagród, w tym 27 wyróżnień w Cannes Lions. Wpływ Winthera na polską scenę branży reklamowej został doceniony w 2023 roku, kiedy został uhonorowany nagrodą KTR Hall of Fame.
(AMS, 14.11.2024)
