Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Martin Winther chief creative officer w WebTalk

Martin Winther ma na koncie ponad 200 nagród, w tym 27 wyróżnień w Cannes Lions (fot. materiały prasowe)

Martin Winther objął stworzone dla niego stanowisko chief creative officer w agencji WebTalk.

Winther pokieruje ponad 20-osobowym zespołem kreacji, będzie odpowiadał za  tworzenie i wdrażanie strategii kreatywnych dla klientów agencji. 

Winther zastąpi Przemka Puchalskiego, który do tej pory zajmował stanowisko creative & strategy director i był związany z WebTalk od 10 lat.

Winther ma 25 lat doświadczenia w tworzeniu i prowadzeniu kampanii
komunikacyjnych w Polsce i na arenie międzynarodowej. Pracował w takich agencjach, jak: Leo Burnett, Change Integrated, Saatchi & Saatchi oraz 180heartbeats+JvM. W 2019 roku przeprowadził się do Zurychu, gdzie objął stanowisko dyrektora kreatywnego w Jung von Matt Limmat oraz TBWA Szwajcaria, odpowiadając m.in. za takich klientów, jak V-Zug, Geberit i Porsche.

Otrzymał ponad 200 nagród, w tym 27 wyróżnień w Cannes Lions. Wpływ Winthera na polską scenę branży reklamowej został doceniony w 2023 roku, kiedy został uhonorowany nagrodą KTR Hall of Fame.

(AMS, 14.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.