Ceny reklam w rozgłośniach regionalnych Audytorium 17  |  Wyniki słuchalności w okresie wrzesień-listopad  |  Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Ceny reklam w rozgłośniach regionalnych Audytorium 17  |  Wyniki słuchalności w okresie wrzesień-listopad  |  Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Ceny reklam w rozgłośniach regionalnych Audytorium 17  |  Wyniki słuchalności w okresie wrzesień-listopad  |  Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Naziemny ViDoc TV z kontynuacją "Kabaretu bez granic". Emisja wiosną 2025 roku

Program jest jedną z nowości w jesiennej ramówce (fot. materiały prasowe)

Naziemny kanał ViDoc TV (Red Carpet Media Group) planuje kontynuację produkcji cyklu kabaretowego "Kabaret bez granic".

Jak informuje Leszek Kułak, główny akcjonariusz Red Carpet Media Group, stacja chce, aby nowy sezon pojawił się w jej wiosennej ramówce.

Czytaj też: TVP pracuje nad nowym programem kabaretowym. Powstał pilotowy odcinek

Pierwsza seria jest nadawana w trwającej jesiennej ramówce. W programie występują przedstawiciele młodszej części polskiej sceny kabaretowej, m.in. Kabaret Trzecia Strona Medalu, Kabaret Czwarta Fala, Antoni Gorgoń Grucha, Kabaret Fifa Rafa i Kabaret Z Konopi. Producentem jest firma Story Production, spółka realizująca też programy kabaretowe m.in. dla Telewizji WP i Zoom TV.

Według Nielsen Media w październiku kanał ViDoc TV miał średnio 0,09 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,08 proc. w komercyjnej 16-59. Stacja nadaje m.in. na ósmym multipleksie naziemnym.

ViDoc TV (wcześniej jako CTV9) ma profil filmowo-dokumentalny. Stacja ruszyła testowo 15 marca, a z regularnym przekazem – 18 marca. Przez Nielsen Media jest monitorowana od połowy maja.

Czytaj też: Firma Music Company nie zorganizuje sylwestra dla Polsatu. Wcześniej przegrała z TVP

(MNIE, 12.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.