Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki oglądalności programu "Anatomia piękna" w naziemnym TVN Siedem

W programie przedstawiano też prywatne życie Joanny i Marcina Ambroziaków, właścicieli kliniki (fot. Marta Wojtal)

Nowy program "Anatomia piękna" oglądało w naziemnym TVN Siedem średnio 161 tys. widzów.

Stacja program nadawała od 2 września do 4 listopada w poniedziałki o 21. Emitując go, miała średnio 1,41 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 2,16 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,96 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów miał odcinek z 7 października – 229 tys.

Czytaj też: Średnio 565 tys. widzów telenoweli dokumentalnej "B&B Love" w TVN

Dla porównania, w październiku kanał notował średnio 3,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 3,90 proc. w komercyjnej 16-49 i 3,83 proc. w komercyjnej 16-59, a we wrześniu odpowiednio 3,16 proc., 4,05 proc. i 3,94 proc.

W programie "Anatomia piękna" zespół lekarzy z Kliniki Ambroziak przywracał zdrowie i komfort życia pacjentów, pomagając im w pozbyciu się wstydliwych kompleksów, np. dotyczących biustu czy twarzy.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Serial Polsatu "Malanowski. Nowe rozdanie" będzie nadawany także w przyszłym roku

(MNIE, 12.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.