Paramount pozyskał 3,5 mln do subskrypcji Paramount+, stracił na telewizji i produkcjach kinowych
Paramount najwięcej stracił na produkcjach kinowych
Paramount Global w trzecim kwartale 2024 roku zwiększył bazę abonentów platformy Paramount+ o 3,5 mln, do 72 mln. Zyski ze streamingu nie zrównoważyły jednak znaczących spadków w działalności telewizyjnej i filmowej. Koncern jest właścicielem m.in. działającego w Polsce serwisu streamingowego SkyShowtime.
Właściciel sieci nadawczej CBS, studia filmowego Paramount i kanałów telewizyjnych takich jak Comedy Central podał, że jego przychody w trzecim kwartale spadły o 6 proc. - z 7,13 mld dol do 6,73 mld dol. W znaczącym stopniu przyczynił się do tego 6 proc. spadek wpływów z działalności stacji telewizyjnych i aż 34 proc. spadek w branży filmowej.
Dział telewizyjny odpowiadał za 4,3 mld dol. przychodów, a filmowy - a 590 mln dol.
Przychody firmy z działalności skierowanej bezpośrednio do konsumentów w ujęciu rok do roku wzrosły natomiast o 10 proc.
Paramount odnotował zysk 295 mln dol. i był on identyczny jak rok wcześniej.
(MAC, 09.11.2024)