Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paramount pozyskał 3,5 mln do subskrypcji Paramount+, stracił na telewizji i produkcjach kinowych

Paramount najwięcej stracił na produkcjach kinowych

Paramount Global w trzecim kwartale 2024 roku zwiększył bazę abonentów platformy Paramount+ o 3,5 mln, do 72 mln. Zyski ze streamingu nie zrównoważyły jednak znaczących spadków w działalności telewizyjnej i filmowej. Koncern jest właścicielem m.in. działającego w Polsce serwisu streamingowego SkyShowtime.

Właściciel sieci nadawczej CBS, studia filmowego Paramount i kanałów telewizyjnych takich jak Comedy Central podał, że jego przychody w trzecim kwartale spadły o 6 proc. - z 7,13 mld dol do 6,73 mld dol. W znaczącym stopniu przyczynił się do tego 6 proc. spadek wpływów z działalności stacji telewizyjnych i aż 34 proc. spadek w branży filmowej.

Dział telewizyjny odpowiadał za 4,3 mld dol. przychodów, a filmowy - a 590 mln dol.

Przychody firmy z działalności skierowanej bezpośrednio do konsumentów w ujęciu rok do roku wzrosły natomiast o 10 proc.

Paramount odnotował zysk 295 mln dol. i był on identyczny jak rok wcześniej.

(MAC, 09.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.