Katarzyna Sośnierz dyrektorem kreatywnym Greya
Katarzyna Sośnierz została dyrektorem kreatywnym agencji Grey WorldWide Warszawa.
Firma szukała odpowiedniej osoby od października ub.r. - Rozmawialiśmy z wieloma kandydatami, ale ostatecznie okazało się, że najlepsza osoba jest u nas w firmie – mówi Piero Leone, prezes agencji w Polsce oraz CEO Grey Global Group na Europę Środkowo-Wschodnią.Piotr Laskowski, strategic planner Testardo, uważa, że to dobra decyzja: - Katarzyna Sośnierz doskonale zna firmę i jej priorytety. Pracowałem razem z nią jeszcze w Grey przez trzy lata, głównie dla takich marek, jak Tatra oraz Radio 94. Zawsze twierdziłem, że ma talent i wie, co chce osiągnąć.
Jego zdaniem teraz agencja może powalczyć o klientów z branży piwowarskiej. Sośnierz będzie kierowała całym działem kreacji agencji. Nie zmieni on swojej struktury i nadal będzie się składał z trzech zespołów.
Z Grey WorldWide Warszawa Sośnierz związana była sześć lat, od 1999 do 2005 roku. Potem na krótko przeszła do Sholz & Friends. Pracowała m.in. dla takich firm, jak: Alima Gerber (Frugo, Gerber), Bestfood (Knorr), Grupa Żywiec (Tatra, Specjal, Freeq), Idea, Netia, Nokia, Prima, P&G, Tchibo, TOZ, Hochland, Radio 94, Masterfood.
(DOK, 09.03.2007)
