Amerykańskie wieczory wyborcze najwięcej widzów przyciągnęły do TVN 24 i Republiki
Wieczór wyborczy pokazywały m.in. Polsat News i Wydarzenia 24 (fot. materiały prasowe)
Spośród programów o wyborach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych, emitowanych we wtorkowy wieczór i środową noc, najwięcej widzów zgromadziła propozycja TVN 24.
W TVN 24 "Czas decyzji. Ameryka wybiera" oglądało średnio 230 tys. widzów, przy udziałach 6,86 proc. w grupie ogólnej 4+, 4,80 proc. w komercyjnej 16-49 i 5,29 proc. w komercyjnej 16-59. Nadawano go od 23.
Równolegle w TVN 24 BiS program oglądało 26 tys. osób (odpowiednio: 0,77 proc., 1,02 proc. i 0,93 proc.).
W Republice główną część programu "Ameryka wybiera - wieczór wyborczy", od 22.58, śledziło 200 tys. widzów (5,87 proc., 3,93 proc. i 4,23 proc.).
W TVP Info program "Gra o Amerykę" był nadawany od 22.15. Oglądało go średnio 106 tys. widzów, przy udziałach 2,45 proc. w grupie ogólnej 4+, 1,80 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,66 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Nowy program TVP Info "Kolegium" z udziałem dziennikarzy Telewizji Polskiej
W Polsat News program "Ameryka wybiera" trwał od 22.30. Śledziło go średnio 92 tys. widzów (2,32 proc., 2,11 proc. i 2,33 proc.). Od północy program pokazywał też kanał Wydarzenia 24. Tam oglądało go 41 tys. widzów (1,76 proc., 0,67 proc. i 0,89 proc.).
W stacji wPolsce24 "Bitwa o Amerykę - wieczór wyborczy" śledziło średnio 13 tys. oglądających (0,38 proc., 0,18 proc. i 0,22 proc.). Program nadawano od 23.
Dane dotyczą emisji do godz. 2 w nocy (do tego czasu trwa dzienny pomiar Nielsen Media).
(MNIE, 07.11.2024)