Meta przedłuży do końca tygodnia zakaz wyświetlania nowych reklam politycznych w USA
Wcześniej emitowane reklamy będą nadal pokazywane (fot. Unsplash.com/Dima Solomin)
Meta Platforms przedłuży, wprowadzony przed miesiącem, zakaz wyświetlania nowych reklam politycznych po wyborach w Stanach Zjednoczonych, utrzymując zawieszenie do końca tego tygodnia – poinformował koncern na firmowym blogu.
W odpowiedzi na rozprzestrzenianie się dezinformacji podczas poprzednich wyborów prezydenckich, firmy technologiczne w tym roku wzmacniają kontrolę. W okresie obowiązywania ograniczeń Meta nie będzie zezwalać na nowe reklamy polityczne.
Czytaj też: Threads od Mety ma ponad 275 mln aktywnych użytkowników miesięcznie
Jednak wcześniej emitowane reklamy, które miały co najmniej jedno wyświetlenie przed wprowadzeniem zakazu, będą nadal pokazywane, ale z ograniczonymi możliwościami edycji.
(MAC, 06.11.2024)