Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio szuka agencji do kampanii w internecie. Pozyskiwani będą influencerzy

Termin składania ofert mija 18 listopada (fot. Leszek Szymański/PAP)

Polskie Radio szuka agencji, która zajmie się planowaniem i przeprowadzaniem kampanii w internecie.

"Szacuje się, że w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, Zamawiający zleci realizację ok. 75 kampanii reklamowych. W zakresie minimalnym jednak, planowane jest zlecanie co najmniej jednej kampanii reklamowej miesięcznie, tj. 24 kampanie w okresie 24 miesięcy" – czytamy w szczegółach przetargu.

Czytaj też: Reakcje po odejściu Roberta Mazurka z RMF FM. Chrabota: "Od początku tam nie pasował"

Działania reklamowe mają dotyczyć Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez spółkę. Agencja do wybranych kampanii ma pozyskiwać influencerów.

Przetarg został ogłoszony w poniedziałek. Termin składania ofert mija 18 listopada.

Czytaj też: 19 listopada zostanie wybrany następca Czabańskiego w RMN. Faworytem Wojciech Król

(KOZ, 05.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.