Polskie Radio szuka agencji do kampanii w internecie. Pozyskiwani będą influencerzy
Termin składania ofert mija 18 listopada (fot. Leszek Szymański/PAP)
Polskie Radio szuka agencji, która zajmie się planowaniem i przeprowadzaniem kampanii w internecie.
"Szacuje się, że w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, Zamawiający zleci realizację ok. 75 kampanii reklamowych. W zakresie minimalnym jednak, planowane jest zlecanie co najmniej jednej kampanii reklamowej miesięcznie, tj. 24 kampanie w okresie 24 miesięcy" – czytamy w szczegółach przetargu.
Czytaj też: Reakcje po odejściu Roberta Mazurka z RMF FM. Chrabota: "Od początku tam nie pasował"
Działania reklamowe mają dotyczyć Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez spółkę. Agencja do wybranych kampanii ma pozyskiwać influencerów.
Przetarg został ogłoszony w poniedziałek. Termin składania ofert mija 18 listopada.
Czytaj też: 19 listopada zostanie wybrany następca Czabańskiego w RMN. Faworytem Wojciech Król
(KOZ, 05.11.2024)