Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Festiwalowy debiut

Jak zaprosić młodych ludzi do świata marki i wspólnie stworzyć niezapomniane doświadczenia? Tego lata odpowiedź na to pytanie znalazł McDonald’s® Polska, który zadebiutował na muzycznym wydarzeniu i stworzył interaktywną strefę na Open’er Festival

McDonald’s jest prawdziwą ikoną popkultury, rozpoznawaną przez miliony ludzi na całym świecie. Złote łuki regularnie pojawiają się w filmach, serialach, anime, programach telewizyjnych, a nawet teledyskach. Marka od lat zaznacza swoją obecność również w świecie muzyki, podejmując między innymi współpracę z gwiazdami światowego formatu, ważnymi dla młodego pokolenia. A żeby być jeszcze bliżej swoich fanów i towarzyszyć im w wyjątkowych chwilach, McDonald’s pojawia się tam, gdzie są jego odbiorcy – również na festiwalach.

NIESPODZIEWANY HEADLINER

Open’er Festival co roku przyciąga do Gdyni tysiące osób, oferując koncerty z udziałem największych gwiazd. Jednak coroczne, nadmorskie święto muzyki to nie tylko wspaniała dawka artystycznych wrażeń, lecz także niezapomniane emocje i wspomnienia, które w tym roku zagwarantowała na wydarzeniu również obecność McDonald’s. Koncept wielkiego debiutu był prosty – wykorzystać fan truths i dać konsumentom feel-good experience. W końcu kto nie jest głodny festiwalowych doświadczeń? 

W odpowiedzi na potrzeby uczestników festiwalu McDonald’s postanowił najbardziej wakacyjny produkt z oferty przenieść do miejsca z największą pozytywną energią – na Open’er Festival. W ten sposób połączono dwie ikony lata, co sprawiło, że najpopularniejszy festiwal w Polsce stał się jeszcze bardziej ekscytujący i różnorodny. A każdy, kto miał smaka na Maka, mógł zjeść limitowane McFlurry® w wyjątkowej strefie marki bez odrywania się od tego, co kocha – muzyki, przyjaciół i dobrej zabawy.

Press

LIMITOWANE MCFLURY I INTERAKTYWNA STREFA 

McDonald’s, zainspirowany McFlurry, stworzył na festiwalu świat pełen doodli. Zabawne postacie przypominające posypki, polewy i kształty znane z kultowego deseru stały się osią całej kampanii i podstawą do stworzenia restauracji typu pop-up w samym środku Open’era. Osoby odwiedzające strefę mogły skorzystać z interaktywnych atrakcji, a także zdobyć limitowany merch, dopełniający festiwalowe stylizacje. Headlinerem – i jedynym dostępnym produktem w strefie McDonald’s – zostało McFlurry® festiwalowe, ze strzelającą posypką oraz liofilizowaną maliną, które można było dostać wyłącznie na terenie festiwalu.

Realizację kampanii 360, która obejmowała wiele kanałów, m.in. platformy social media, takie jak TikTok, Instagram czy Facebook, OOH&DOOH, aplikację i influencer marketing, podzielono na dwa etapy. W ramach pierwszego skupiono się na zbudowaniu świadomości wokół obecności McDonald’s na Open’er Festival, ze szczególnym naciskiem na strefę McDonald’s i nowe McFlurry. W ramach drugiego pobudzano u uczestników festiwalu apetyt na lodowy deser poprzez zapraszanie do strefy ambasadorów Maka i topowych polskich influencerów. Do promocji wydarzenia zaangażowano Pateckiego, Nowciaxa, Łatwogang, Dscll i Natalię Sisik, którzy tworzyli nie tylko content, lecz także feel-good moments razem ze swoimi fanami.

Press

KONCERTOWE WYNIKI 

– Strefa McDonald’s została przyjęta wśród uczestników festiwalu z dużym entuzjazmem. Stała się dla nich obowiązkowym miejscem i punktem orientacyjnym. Najważniejsze są tysiące pozytywnych doświadczeń, które zostaną w pamięci uczestników festiwalu. I to nas niezmiernie cieszy – zaznacza Jakub Strutyński, marketing field manager McDonald’s Polska.

(04.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.