Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV dochodzi do średnio 77 tys. widzów
Na program zapraszają Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski (fot. materiały prasowe)
Trzeci sezon "Kabaretowych przebojów" ogląda w naziemnym Zoom TV (Grupa Kino Polska) średnio ok. 70 tys. widzów.
Program jest nadawany w niedziele o 20, od 13 października. Pierwszy odcinek sezonu miał średnio 73 tys. widzów (0,56 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,26 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,37 proc. w komercyjnej 16-59), drugi – 77 tys. (odpowiednio 0,59 proc., 0,53 proc. i 0,50 proc.), a trzeci – 58 tys. (0,45 proc., 0,33 proc. i 0,42 proc.).
Czytaj też: Polsat pokaże wstrzymane w zeszłym roku odcinki "Kabaretu na żywo. Młodzi i moralni"
Dla porównania, we wrześniu Zoom TV notował średnio 0,61 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,55 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,65 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Wiosną br. całą drugą serię "Kabaretowych przebojów", której gospodarzem był Jerzy Kryszak, oglądało w Zoom TV średnio ok. 95 tys. widzów. Natomiast pokazywany jesienią 2023 roku pierwszy sezon, z gospodarzami Katarzyną Skrzynecką i Piotrem Gąsowskim, śledziło średnio 104 tys. widzów. W trzecim sezonie do programu powrócili Skrzynecka i Gąsowski.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: "Halo tu Polsat" w październiku z identyczną widownią jak we wrześniu
(MNIE, 03.11.2024)