Startuje konkurs Grand ESG – nowa inicjatywa magazynu „Press” i Fundacji Grand Press
Konkurs ma na celu promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG (fot. materiały prasowe)
Rusza nabór zgłoszeń do konkursu skierowanego do organizacji strategicznie stawiających na zrównoważony rozwój. Kto sięgnie po nagrodę za działania, które kształtują lepsze wybory?
Rusza nabór zgłoszeń do konkursu skierowanego do organizacji strategicznie stawiających na zrównoważony rozwój. Kto sięgnie po nagrodę za działania, które kształtują lepsze wybory?
Konkurs ma na celu promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG; docenianie liderów tych praktyk, a także nagradzanie za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Nie ma znaczenia, czy chodzi o małe przedsiębiorstwo, czy lidera rynku – każda organizacja ma potencjał, by wdrożyć skuteczne inicjatywy z zakresu ESG. Chcemy docenić organizacje, które wdrażają ważne działania z zakresu ESG i organizacje, które świetne wdrożenia skutecznie komunikują.
Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press, mówi: – Od naszych wyborów, zarówno konsumenckich, jak i tych w kierowanych przez nas firmach, zależy dobrostan przyszłych pokoleń. Czekamy na Państwa zgłoszenia do konkursu, ponieważ jesteśmy przekonani, że każde działanie – czy to małej organizacji, czy wielkiej korporacji – ma moc realnej zmiany i może pomóc w budowaniu lepszego świata. Inicjatywy takie jak Grand ESG zachęcają do ambitnych działań w trosce o środowisko, społeczeństwo czy etykę w biznesie, a także promują przejrzystą i uczciwą komunikację wokół ESG – dla dobra nas wszystkich.
Zgłoszenia przyjmowane są w 14 kategoriach sektorowych, w których jury przyzna nagrody za:
- NAJLEPSZE WDROŻENIE ESG – wprowadzone w organizacji projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, które przynoszą widoczne efekty i wspierają w istotny sposób zrównoważony rozwój organizacji
- NAJLEPSZĄ KOMUNIKACJĘ WDROŻENIA ESG – kampanie wewnętrzne i zewnętrzne wokół inicjatyw ESG oraz kampanie edukacyjne lub społeczne w istotny sposób wpływające na realizację strategii zrównoważonego rozwoju organizacji
Aleksandra Lisowska, strateżka komunikacji korporacyjnej, ESG i employer branding w Garden of Words Group, mówi: – Przekładanie skomplikowanej terminologii ESG na jasne przekazy, które są zrozumiałe dla pracowników, klientów czy partnerów biznesowych to ogromne wyzwanie. Jednocześnie skuteczna, uczciwa i transparentna komunikacja wokół tego, co, jak i dlaczego organizacja robi w zakresie ESG, staje się ważnym aspektem budowania przewag konkurencyjnych. Te przekazy powinny skutecznie trafiać do inwestorów, instytucji finansowych, samorządów, kontrahentów, klientów, pracowników, kandydatów do pracy – i wielu innych interesariuszy. Dzięki temu mogą dokonywać bardziej świadomych, lepszych wyborów.
Jury przyzna również dwie nagrody międzysektorowe:
- Tytułem Człowiek Grand ESG uhonoruje osobę, która aktywnie wspiera wdrażanie strategii ESG i związane z nią działania, motywuje do skutecznej komunikacji inicjatyw ESG i traktuje ESG jako strategiczną szansę na budowanie przewagi konkurencyjnej.
- Nagrodę Grand Prix ESG przyzna za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń ESG z ich komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do interesariuszy organizacji.
Zapraszamy do udziału w pierwszej edycji konkursu Grand ESG.
Regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępne na: www.GrandESG.pl
Organizatorzy: „Press”, Fundacja Grand Press
Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group.
(CP, 30.10.2024)