Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 350 tys. widzów reality show "Siły specjalne Polska" w Polsacie

W programie "Siły specjalne Polska" osiemnastka wyłonionych w drodze castingu cywili staje przed możliwością ukończenia kursu opartego na selekcji do wojsk specjalnych (screen: Polsat.pl)

Reality show "Siły specjalne Polska" oglądało w Polsacie średnio 350 tys. widzów.

Program emitowany był we wtorki o 20.10, od 3 września do 22 października. Pokazując go, stacja miała średnio 2,94 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 udział wynosił 4,26 proc., a w komercyjnej 16-59 - 3,87 proc.

Najwięcej widzów miał pierwszy odcinek - 424 tys. Wszystkie trwały ok. 90 minut, poza przedostatnim, który liczył 66 minut.

Dla porównania, we wrześniu 2024 roku Polsat notował średnio 6,81 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,88 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,01 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu odpowiednio: 6,55 proc., 7,28 proc. i 6,96 proc.

Rok temu we wtorki po 20 Polsat nadawał show "Ninja Warrior Polska". Cały sezon miał średnio 613 tys. widzów. Jego kolejna edycja jest już nagrana, ale zostanie wyemitowana dopiero wiosną 2025 roku.

W programie "Siły specjalne Polska" osiemnastka wyłonionych w drodze castingu cywili staje przed możliwością ukończenia kursu opartego na selekcji do wojsk specjalnych. Program produkuje Endemol Shine Polska. To polska wersja brytyjskiego formatu "SAS: Who Dares Wins".

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 25.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.