Reklama Dzieciom w TVP po raz 32.

Dotychczas w ramach Reklamy Dzieciom zebrano 34,6 mln zł (fot. materiały prasowe)
Ruszyła 32. edycja charytatywnej akcji Reklama Dzieciom, organizowanej przez biuro reklamy i marketingu Telewizji Polskiej.
Charytatywny blok reklamowy zostanie nadany w TVP 1 dwukrotnie - o godz. 20 w dniach 25 i 26 grudnia. 30-sekundowy spot kosztuje 110 tys. zł (za emisję w dwóch blokach), czyli o 10 proc. więcej niż przed rokiem.
Ambasadorkami tegorocznej edycji Reklamy Dzieciom zostały Katarzyna Dowbor (prezeska Fundacji TVP i prowadząca "Pytanie na śniadanie), Joanna Dunikowska-Paź (prowadząca "19.30"), Marta Manowska (prowadząca "Rolnik szuka żony") i Agnieszka Dziekan (współprowadząca "Koło fortuny").
Dotychczas w ramach Reklamy Dzieciom zebrano 34,6 mln zł. Dochód z zeszłorocznego bloku wyniósł 1,6 mln zł.
(KOZ, 25.10.2024)
