Program "No... wiadomo" w TVP 2 ogląda 104 tys. widzów. Udziały poniżej 1 proc.
Autorami programu są młodzi twórcy internetowi (screen: Tvp.pl)
Program "No... wiadomo", którego autorami są młodzi twórcy internetowi Aleksander Lipski, Julia Święch, Kacper Zembrzucki, ogląda jesienią w TVP 2 średnio 104 tys. widzów. Średnie udziały w rynku nie przekraczają 1 proc.
Nowy sezon można śledzić od 8 września w niedziele o ruchomych porach ok. 22. Emitując program, TVP 2 ma średnio 0,99 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,81 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,90 proc. w komercyjnej 16-59.
Pierwszy odcinek sezonu miał średnio 158 tys. widzów, drugi - 78 tys., trzeci - 66 tys., czwarty - 134 tys., piąty - 52 tys., szósty - 140 tys., a siódmy - 102 tys.
Dla porównania, we wrześniu 2024 roku TVP 2 notował średnio 5,74 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,13 proc. w komercyjnej 16-49 i 4,29 proc. w komercyjnej 16-59.
Program "No... wiadomo" przedstawia informacje z parlamentu, internetu, gazet, rozmów dziadków i wnuków, mediów społecznościowych oraz sejmowych kuluarów. Goszczą w nim też też politycy. W założeniu ma łączyć internet i telewizję oraz starsze i młodsze pokolenia. Jest nadawany od wiosny br. (wtedy w soboty o 17.25).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 25.10.2024)