Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Republika zbiera pieniądze na ścianę wideo do nowego studia. Potrzebuje 1 mln zł

Zbiórka jest promowana na antenie (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Informacyjno-publicystyczny kanał Republika rozpoczął zbiórkę pieniędzy na ścianę wideo i potrzebny do niej sprzęt. Na ten cel chce zebrać 1 mln zł. Ściana wideo pojawi się w nowym studiu stacji.

Promocja zbiórki odbywa się na antenie. Na ekranie pokazywany jest też licznik przedstawiający procentowo zebraną kwotę. W czwartek poinformowano, że stacja ma już 38 proc. potrzebnej kwoty.

Jarosław Olechowski, szef wydawców Republiki, wyjaśnia "Presserwisowi", że w nowej siedzibie stacji będą trzy ściany wideo. Zbiórka dotyczy tej największej. Pieniądze potrzebne są nie tylko na ścianę, ale też na osprzęt, czyli serwery i procesor emisyjny.

- Specjalnie zaprojektowany do produkcji telewizyjnej, a nie np. estradowej, wideowall będzie miał 16 metrów szerokości i 2,5 metrów wysokości. Ściana wideo będzie złożona z elastycznych paneli diodowych o wymiarach 32 cm szerokości i 16 cm wysokości, które można łatwo wyginać zarówno do wewnątrz, jak i na zewnątrz - opisuje Olechowski.

Dodaje, że kontroler ściany wideo będzie mógł obsłużyć do 65 mln pikseli, a więc stacja zapewni sobie zapas pozwalający na rozbudowę wideowalla lub dołożenie kolejnej ściany. Wszystkie instalacje w pierwszym etapie inwestycji będą mieć 26 mln pikseli.

Wcześniej Olechowski informował, że do przeprowadzki do nowej siedziby ma dojść w styczniu.

Poza zbiórką na ścianę wideo stacja cały czas zbiera też środki na swoje utrzymanie, np. opłacanie pracowników.

Według Nielsen Media Republika odnotowała we wrześniu średnio 4,66 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec zaledwie 0,11 proc. rok wcześniej.

(MNIE, 25.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.