Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warszawa podpisała umowę na promocję miasta w metrze za 2,4 mln zł

Za zarządzanie nośnikami w metrze odpowiada Ströer Polska (fot. materiały prasowe)

Miasto Stołeczne Warszawa podpisało wartą 2,4 mln zł umowę na prowadzenie kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników i powierzchni usytuowanych na stacjach i peronach metra linii M1 i M2.

Za zarządzanie nośnikami w metrze odpowiada Ströer Polska, spółka, która w ub.r. podpisała umowę obowiązującą do 2026 roku. 

Miasto nie podaje, jakich kampanii i działań będą dotyczyły reklamy publikowane w metrze.

(KAP, 25.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.