Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja wPolsce24 z programem "Strefa starcia Michała Adamczyka"

Program pt. "Strefa starcia" był już nadawany w TVP (screen: YouTube/TVP Info)

W naziemnym kanale wPolsce24 (Fratria) pojawi się program publicystyczny "Strefa starcia Michała Adamczyka".

Michał Adamczyk, dyrektor programowy stacji, odmówił komentarza w tej sprawie. Wcześniej informował jednak: "Mogę tylko potwierdzić, że pracujemy nad dużym show, intensywnie się rozwijamy".

Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika, że cotygodniowy program Michała Adamczyka może wystartować 27 października w niedzielę o 21.30. Trwają jeszcze prace nad nim. Będzie to program publicystyczny z udziałem publiczności.

Adamczyk prowadził już "Strefę starcia", nadawaną w niedzielne wieczory w TVP Info i TVP 1. To również był cykl z udziałem publiczności. Program zniknął z anteny w drugiej połowie grudnia, w związku ze zmianą władz TVP. W końcowym etapie jego emisji prowadził go Miłosz Kłeczek. Adamczyk przestał pojawiać się na antenach TVP po tym, jak na początku września 2023 Onet podał, że w przeszłości pobił kobietę i stanął za to przed sądem.

Czytaj też: Ranking cytowań IMM: "GW" przed "Rzeczpospolitą". "Press" w czołówce swojej kategorii

"Strefa starcia Michała Adamczyka" to kolejny program wPolsce24, który będzie miał nazwę podobną do tytułu używanego przez TVP. Jak informowaliśmy, Telewizja Polska nie planuje jednak kroków prawnych wobec stacji za używanie nazwy "Wiadomości" (pełna nazwa to "Wiadomości wPolsce24").

Kanał wPolsce24 nadaje od 2 września. Jest dostępny na ósmym multipleksie telewizyjnym oraz u operatorów płatnej telewizji. Według Nielsen Media we wrześniu miał średnio 0,8 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 0,04 proc. rok wcześniej, do 1 września w miejscu wPolsce24 nadawał kanał Telewizja wPolsce.pl, ale nie był dostępny naziemnie).

(MNIE, 24.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.