Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Październik 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dyrektor programowy Radia Eska po 21 latach opuszcza Grupę Radiową Time

Olgierd Wojtkowiak dyrektorem programowym Radia Eska był od 2017 roku (fot. materiały prasowe)

Z Grupą Radiowej Time po 21 latach rozstaje się Olgierd Wojtkowiak, dyrektor programowy Radia Eska i Eska2. Ponownie obsadzono stanowisko dyrektora programowego grupy, które objął Piotr Rzepka.

Grupa Radiowa Time nie komentuje odejścia Olgierda Wojtkowiaka. Dyrektorem programowym Radia Eska był od 2017 roku. Od września 2023 roku kierował również Radiem SuperNova, które w styczniu 2024 roku stało się Eską2. Pracę w Grupie Radiowej Time rozpoczął w 2003 roku jako szef muzyczny projektu Gold FM. Później był m.in. dyrektorem muzycznym Radia Eska. Z radiem związany jest do 1993 roku.

Czytaj też: Ranking cytowań IMM: "GW" przed "Rzeczpospolitą". "Press" w czołówce swojej kategorii

Na stanowisko dyrektora programowego Grupy Radiowej Time awansował Piotr Rzepka, który od 2008 roku jest dyrektorem programowym Radia Vox FM, a od 2013 roku również Radia Plus (pozostaje na obu stanowiskach). W grupie pracuje od 2003 roku.

"Chcemy jeszcze mocniej rozwijać naszą Grupę w kierunku multimedialności i stawiamy na liderów, którzy sprawnie poprowadzą nasze zespoły w tym kierunku" - wyjaśnia w komunikacie Ewa Rosiewicz, dyrektorka generalna Grupy Radiowej Time i prezeska Radia Eska.

Rzepka jako dyrektor programowy grupy będzie zarządzał wszystkimi jej markami radiowymi. W ostatnich latach stanowisko to nie było obsadzone. Wcześniej zajmował je Bogusław Potoniec, który obecnie jest doradcą zarządu spółek radiowych ds. programowych.

(KOZ, 24.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.