Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Skargi na eksperyment Off Radia Kraków z AI  |  TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Październik 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wśród grup radiowych słuchalność zwiększyła jedynie Grupa Radiowa Time. Badanie Radio Track

Słuchalność Grupy Radiowej Time, do której należy Eska, wzrosła z 12,9 proc. do 14,2 proc. (fot. materiały prasowe)

Grupa Radiowa Time jako jedyna spośród największych nadawców zwiększyła udział w czasie słuchania w trzecim kwartale 2024 roku w porównaniu z analogicznym kwartałem roku poprzedniego.

Łączny udział stacji Grupy Radiowej Time (Eska, Eska2, Vox FM, Eska Rock, część stacji Radia Plus) wyniósł 14,2 proc., co oznacza wzrost z 12,9 proc. rok wcześniej. 

Przewaga Grupy RMF nad Grupą Eurozet

Niewielki spadek – z 26,8 proc. do 26,5 proc. – zanotowała Grupa Eurozet (Radio Zet, Tok FM, Antyradio, Złote Przeboje, Meloradio, Radio Pogoda, Rock Radio i część stacji Radia Plus). 

Czytaj też: Sąd orzekł, że postawienie Radia Kielce w stan likwidacji było zgodne z prawem

Lider rynku radiowego – Grupa RMF – osiągnął 33,8 proc. udziału, co oznacza spadek z 35,1 proc. rok wcześniej. Grupę RMF tworzą RMF FM, RMF Maxx, RMF Classic, ale też Radio Gra, Radio Jura, Radio 90 i Radio Alex.

Przewaga Grupy RMF nad Grupą Eurozet wyniosła 7,3 pkt proc., podczas gdy rok wcześniej było to 8,3 pkt proc.

Z kolei udział Polskiego Radia w czasie słuchania zmniejszył się z 9,2 proc. do 8 proc. Wyniki publicznego radia obejmują Jedynkę, Dwójkę, Trójkę i Polskie Radio 24 oraz stacje cyfrowe: Czwórka, Radio Kierowców, Radio Chopin i Polskie Radio Dzieciom.

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar.

Czytaj też: Polskie Radio do wyborów prezydenckich w USA ze specjalnymi podcastami

(KOZ, 23.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.