Wśród grup radiowych słuchalność zwiększyła jedynie Grupa Radiowa Time. Badanie Radio Track

Słuchalność Grupy Radiowej Time, do której należy Eska, wzrosła z 12,9 proc. do 14,2 proc. (fot. materiały prasowe)
Grupa Radiowa Time jako jedyna spośród największych nadawców zwiększyła udział w czasie słuchania w trzecim kwartale 2024 roku w porównaniu z analogicznym kwartałem roku poprzedniego.
Łączny udział stacji Grupy Radiowej Time (Eska, Eska2, Vox FM, Eska Rock, część stacji Radia Plus) wyniósł 14,2 proc., co oznacza wzrost z 12,9 proc. rok wcześniej.
Przewaga Grupy RMF nad Grupą Eurozet
Niewielki spadek – z 26,8 proc. do 26,5 proc. – zanotowała Grupa Eurozet (Radio Zet, Tok FM, Antyradio, Złote Przeboje, Meloradio, Radio Pogoda, Rock Radio i część stacji Radia Plus).
Czytaj też: Sąd orzekł, że postawienie Radia Kielce w stan likwidacji było zgodne z prawem
Lider rynku radiowego – Grupa RMF – osiągnął 33,8 proc. udziału, co oznacza spadek z 35,1 proc. rok wcześniej. Grupę RMF tworzą RMF FM, RMF Maxx, RMF Classic, ale też Radio Gra, Radio Jura, Radio 90 i Radio Alex.
Przewaga Grupy RMF nad Grupą Eurozet wyniosła 7,3 pkt proc., podczas gdy rok wcześniej było to 8,3 pkt proc.
Z kolei udział Polskiego Radia w czasie słuchania zmniejszył się z 9,2 proc. do 8 proc. Wyniki publicznego radia obejmują Jedynkę, Dwójkę, Trójkę i Polskie Radio 24 oraz stacje cyfrowe: Czwórka, Radio Kierowców, Radio Chopin i Polskie Radio Dzieciom.
Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar.
Czytaj też: Polskie Radio do wyborów prezydenckich w USA ze specjalnymi podcastami
(KOZ, 23.10.2024)
