Klaudia Krasowska chief marketing officerem w Fundacji Zwolnieni z Teorii

Klaudia Krasowska była dyrektorką strategii w agencji Webtalk (fot. materialy prasowe)
Do Fundacji Zwolnieni z Teorii dołącza Klaudia Krasowska jako dyrektorka marketingu.
Krasowska będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie działaniami marketingowymi, a także za budowanie świadomości marki Zwolnieni z Teorii. Jej zadaniem jest też utworzenie nowego działu PR, na którego czele stanie Martyna Kozdra w roli rzeczniczki prasowej.
Czytaj też: Była dyrektorka komunikacji mBanku została prezeską Fundacji Orlen
Klaudia Krasowska wcześniej była dyrektorką strategii w agencji Webtalk.
Fundacja Zwolnieni z Teorii organizuje ogólnopolską Olimpiadę Zwolnieni z Teorii oraz prowadzi platformę Zwolnienizteorii.pl dla studentów i licealistów, którzy tworzą własne projekty społeczne.
Czytaj też: Anna Papka dyrektorką ds. relacji korporacyjnych i wpływu w McDonald's Polska
(AMS, 23.10.2024)
