Program "Unboxing – wielkie otwarcie" przyciąga do TVN średnio 315 tys. widzów
Program prowadzi Damian Michałowski (fot. materiały prasowe)
Program "Unboxing – wielkie otwarcie", jedną z jesiennych nowości TVN, ogląda średnio 315 tys. widzów.
Program można śledzić w soboty o 18.10 (od 5 października). Emitując "Unboxing – wielkie otwarcie", TVN ma średnio 3,57 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 5,35 proc. w komercyjnej 20-54, rozliczeniowej kanału.
Czytaj też: Jolanta Fraszyńska, Joanna Liszowska i Julia Kamińska w nowym serialu TVN Warner Bros. Discovery
Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 347 tys. widzów, drugi – 305 tys., a trzeci – 293 tys.
W sobotnim paśmie 18.10-18.40, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN z 3,45 proc. udziału zajmuje siódme miejsce w rynku telewizyjnym w grupie ogólnej 4+ (liderem jest Polsat z 9,64 proc. udziału). W grupie komercyjnej 20-54 TVN jest trzeci z 5,18 proc. udziału. Prowadzi Polsat – 11,72 proc., a drugi jest TV Puls – 5,62 proc.
W programie sześć drużyn mierzy się z wyzwaniem polegającym na odgadnięciu zawartości zagadkowych paczek. Prowadzącym jest Damian Michałowski, a sponsorem sklep Amazon.pl.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Średnio 821 tys. widzów śledzi w Polsacie teleturniej "Awantura o kasę"
(MNIE, 26.10.2024)