Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program "Unboxing – wielkie otwarcie" przyciąga do TVN średnio 315 tys. widzów

Program prowadzi Damian Michałowski (fot. materiały prasowe)

Program "Unboxing – wielkie otwarcie", jedną z jesiennych nowości TVN, ogląda średnio 315 tys. widzów.

Program można śledzić w soboty o 18.10 (od 5 października). Emitując "Unboxing – wielkie otwarcie", TVN ma średnio 3,57 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 5,35 proc. w komercyjnej 20-54, rozliczeniowej kanału.

Czytaj też: Jolanta Fraszyńska, Joanna Liszowska i Julia Kamińska w nowym serialu TVN Warner Bros. Discovery

Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 347 tys. widzów, drugi – 305 tys., a trzeci – 293 tys.

W sobotnim paśmie 18.10-18.40, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN z 3,45 proc. udziału zajmuje siódme miejsce w rynku telewizyjnym w grupie ogólnej 4+ (liderem jest Polsat z 9,64 proc. udziału). W grupie komercyjnej 20-54 TVN jest trzeci z 5,18 proc. udziału. Prowadzi Polsat – 11,72 proc., a drugi jest TV Puls – 5,62 proc.

W programie sześć drużyn mierzy się z wyzwaniem polegającym na odgadnięciu zawartości zagadkowych paczek. Prowadzącym jest Damian Michałowski, a sponsorem sklep Amazon.pl.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Średnio 821 tys. widzów śledzi w Polsacie teleturniej "Awantura o kasę"

(MNIE, 26.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.