Jakub Piasecki head of SEM w SeoFly
Piasecki ma ponadpięcioletnie doświadczenie w digital marketingu (fot. materiały prasowe)
W strukturach agencji SeoFly (Good One) utworzono funkcję head of SEM. Objął ją Jakub Piasecki, który związany jest z firmą od 2023 roku.
Do jego zadań należy wzmacnianie kompetencji strategicznych agencji i zespołu, m.in. przez rozszerzanie pracy na nowe platformy oraz planowanie i wdrażanie szkoleń.
Jakub Piasecki na nowym stanowisku zajmuje się także zarządzaniem finansami działu SEM, wsparciem działań new business, analizą ofert i potrzeb rynkowych oraz nadzorem współpracy z kluczowymi klientami agencji.
Odpowiada także za optymalizację i budowę kampanii reklamowych na wielu platformach oraz za ocenę ich skuteczności i efektywności.
Jakub Piasecki ma ponadpięcioletnie doświadczenie w digital marketingu. Przez dwa lata pracował w Google jako strateg, wspierając agencje i freelancerów z Polski w optymalizowaniu kont Google Ads. Z kolei w AXA odpowiadał za działania SEO i content marketing oraz w agencji Performance Media.
(KAP, 17.10.2024)