Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ringier Axel Springer przeznaczył na podwyżki 19 mln zł. Tyle samo co przed rokiem

Podwyżkami objęto 1061 pracowników wydawnictwa (fot. materiały prasowe)

Ringier Axel Springier Polska, wydawca m.in. „Faktu” i Onetu, przeznaczył w tym roku na podwyżki dla pracowników ok. 19 mln zł, tyle samo co w ubiegłym roku.

Jak informuje Agnieszka Skrzypek-Makowska, zastępczyni dyrektorki komunikacji korporacyjnej wydawnictwa, w tym roku podwyżkami zostało objętych 1061 osób.

W 2023 roku łączna kwota przeznaczona na podwyżki również wyniosła ok. 19 mln zł i objęła 1026 osób.

- Oczywiście, decyzja o zmianie wynagrodzenia, jej czasie i wysokości leży w gestii menedżera i wynika z widełek rynkowych dla danego stanowiska i miejsca pracownika w widełkach oraz oceny kompetencji, zaangażowania i rozwoju – mówi Agnieszka Skrzypek-Makowska.

Czytaj też: Widownia programu informacyjnego "Dzień w godzinę" w TVP Info

Przekonuje, że polityka płacowa Ringier Axel Springer Polska zakłada spójne zasady wynagradzania we wszystkich obszarach firmy, odzwierciedla rynkowy poziom wynagrodzeń oraz zapewnia równe płace kobiet i mężczyzn na tych samych stanowiskach.

- W tym kontekście stale monitorujemy rynek poprzez badania płacowe i podejmujemy odpowiednie działania zmierzające do realizacji założeń naszej polityki wynagradzania – mówi Agnieszka Skrzypek-Makowska.

Ringier Axel Springer Polska na koniec 2023 roku zatrudniał 1360 pracowników. W zeszłym roku spółka uzyskała 637,7 mln zł przychodów (spadek o 3,6 proc. w porównaniu z 2022 rokiem) i 27,3 mln zł zysku netto (spadek o 24,8 proc.).

(JF, 17.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.