Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rynkowy udział kanału Kabaret TV w grupie ogólnej 4+ sięga 0,12 proc.

Kabaret TV nadaje tylko programy kabaretowe (fot. materiały prasowe)

Uruchomiony w kwietniu kanał Kabaret TV (Wirtualna Polska Media) najwyższą minutową oglądalność miał dotąd we wrześniu. Także wtedy odnotował najwyższy udział w rynku w grupie ogólnej 4+ – 0,12 proc.

Kabaret TV w kwietniu w każdej minucie oglądało średnio 3,3 tys. osób wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia. Stacja miała wtedy średnio 0,06 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,09 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 0,08 w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Stopklatka i Kino Polska z nowymi odcinkami programów kabaretowych

W maju w każdej minucie stacja notowała średnio 4,8 tys. widzów (odpowiednio 0,10 proc., 0,13 proc. i 0,13 proc.), w czerwcu – 3,8 tys. (0,08 proc., 0,09 proc. i 0,09 proc.), w lipcu – 3,5 tys. (0,07 proc., 0,07 proc. i 0,06 proc.), w sierpniu – 3,9 tys. (0,08 proc., 0,07 i 0,08 proc.), a we wrześniu – 6 tys. (0,12 proc., 0,07 proc. i 0,15 proc.).

Kabaret TV ruszył 2 kwietnia i od tego czasu stopniowo buduje swój zasięg. Jest obecny m.in. w Play, Vectrze i Toya oraz naziemnie na multipleksie Telewizji TVT z Rybnika, dostępnym głównie w województwie śląskim. Pod koniec sierpnia kanał dołączył do oferty IPTV Orange Polska, a pod koniec września do telewizji IPTV MagentaTV od T-Mobile. Stacja nadaje tylko programy kabaretowe. Reklamy w kanale sprzedaje Polsat Media.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Zmiany w "Pytaniu na śniadanie" TVP 2. Nowe studio i oprawa

(MNIE, 19.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.