Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" najpopularniejszym programem informacyjnym we wrześniu

"Fakty" w TVN i TVN 24 BiS we wrześniu oglądało 2,33 mln widzów (fot. Piotr Mizerski/TVN)

We wrześniu 2024 roku najchętniej oglądanym programem informacyjnym były "Fakty", które zanotowały wzrost widowni. Na drugim miejscu jest główny serwis TVP – "19.30".

"Fakty" oglądało w TVN średnio 1,98 mln widzów – o 51 tys. więcej, niż we wrześniu 2023 roku.

Czytaj też: "Serwis Info" od kilku dni emitowany w ramach "Pytania na śniadanie". Powrót newsów do TVP 2

Do TVP 1 serwis "19.30" przyciągał średnio 1,29 mln widzów (o 405 tys. mniej niż "Wiadomości" rok temu), a "Teleexpress" – 945 tys. (o 204 tys. mniej).

"Wydarzenia" w Polsacie śledziło 1,13 mln widzów (o 8 tys. więcej). Główne wydanie "Dzisiaj" w Republice miało 625 tys. widzów (o 611 tys. więcej), a "Wiadomości" wPolsce24 – 145 tys. widzów (kanał nadaje od września).

"Panoramy" od września nie ma już w TVP 2. Program w TVP Info o 21.45 gromadził 264 tys. widzów (o 170 tys. mniej, niż przed rokiem, kiedy był emitowany o 18). Dodatkowo 15 tys. osób wybiera go w TVP Polonia. We wrześniu 2023 roku "Panorama" w Dwójce miała 772 tys. widzów.

Uwzględniając widownię nie tylko na głównych antenach, "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS oglądało 2,33 mln widzów (o 107 tys. więcej).

Czytaj też: Mimo likwidacji "Poranka" Rafał Porzeziński zostaje w stacji wPolsce24

"19.30" wybierało w TVP 1, TVP Info i TVP Polonia łącznie 1,63 mln widzów (o 777 tys. mniej).

"Teleexpress" w TVP 1, TVP Info i TVP Polonia gromadził 1,31 mln widzów (o 474 tys. mniej).

"Wydarzenia", które przestały być pokazywane w Polsat News, do Polsatu i Wydarzeń 24 przyciągały 1,3 mln widzów (o 109 tys. mniej, niż kiedy emisja była na trzech antenach).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Dziś poznamy zwycięzców 10. edycji Grand Video Awards

(KOZ, 16.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.