OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki oglądalności programu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2

"To jest grane" to program m.in. z przeglądem list przebojów i rozmowami z artystami (screen: Tvp.pl)

Średnio 126 tys. widzów ogląda program muzyczny Marka Sierockiego "To jest grane", nadawany w TVP 2.

Dwójka nowe odcinki programu pokazuje od 13 września, w piątki ok. 22.50. Emitując cykl, TVP 2 ma średnio 1,8 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,43 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 1,52 proc. w komercyjnej 16-59. Na razie najwięcej widzów – 158 tys. – przyciągnęło wydanie z 4 października.

Czytaj też: Widownia programu informacyjnego "Dzień w godzinę" w TVP Info

Wiosną (od 8 marca do 17 maja w piątki, ale o wcześniejsze porze – 21.55) program śledziło średnio 199 tys. widzów.

Dla porównania, we wrześniu 2024 TVP 2 miał średnio 5,74 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,13 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 4,29 proc. w komercyjnej 16-59.

Po zmianie władz w Telewizji Polskiej Sierocki przestał pojawiać się w "Teleexpressie", gdzie od lat miał kącik muzyczny (zastąpił go Mateusz Jędraś). Nie prowadzi już też "Szansy na sukces" (jego miejsce zajął powracający do programu Artur Orzech). Razem z Aleksandrem Sikorą komentował też w poprzednich latach Konkurs Piosenki Eurowizji, ale w tym roku robił to już Artur Orzech. Sierocki dostał za to własny program pt. "To jest grane" m.in. z przeglądem list przebojów i rozmowami z artystami.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Matyszkowicz spróbuje sił w branży filmowej. Były szef TVP założył spółkę Roma Film

(MNIE, 20.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.