Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W połowie marca ruszy sprzedaż usług sieci komórkowej Play

W połowie marca ruszy sprzedaż usług sieci komórkowej Play
Firma P4, operator czwartej na polskim rynku sieci komórkowej Play, rozpocznie sprzedaż w połowie marca.

Pre-paidy Play będą oferowane m.in. we wszystkich salonach EMPiK-u. Post-paidy początkowo można będzie kupić tylko w 20 salonach sieci w największych miastach kraju (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Katowice, Łódź). Ich sprzedaż będzie sukcesywnie poszerzana o nowe punkty – będzie ich 50. Docelowo produkty Play będą dostępne także w punktach sieci Germanos, którą w lutym przejął operator P4. Transakcja zostanie sfinalizowana do końca kwietnia (do tego czasu Germanos jest jeszcze związany umową z PTC). Wprowadzenie oferty Play do punktów sprzedaży wesprze kampania reklamowa. Jak wynika z naszych informacji, rozpocznie się ona w najbliższych dniach (m.in. 9 marca reklamy ofertowe sieci Play pojawią się w bezpłatnym folderze EMPiK-u ”Tom Kultury”). Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne są agencja reklamowa Brain (ATL), Impuls BTL i AdWorks (BTL), FFCreation.com oraz K2 Internet (Internet). Media planuje i kupuje MediaCom Warszawa.

(TW, MŁ, 06.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.