TVP też chce zorganizować sylwestra w Chorzowie
Według Nielsen Media w zeszłym roku Sylwestrowa Moc Przebojów Polsatu miała prawie taką samą liczbę widzów jak Sylwester z Dwójką TVP w Zakopanem (screen: YouTube/Polsat)
Telewizja Polska i spółka Music Company, pracująca dla Telewizji Polsat, chcą zorganizować imprezę sylwestrową na Stadionie Śląskim w Chorzowie.
Stadion Śląski opublikował listę podmiotów, które stanęły do udziału w przetargu na organizację i transmisję sylwestra. Spółka Music Company, która od lat organizuje takie wydarzenia dla Telewizji Polsat, zaproponowała 6,46 mln zł brutto, a Telewizja Polska - 3,69 mln zł brutto.
Na realizację zamówienia Stadion Śląski chce przeznaczyć 5,95 mln zł brutto.
Impreza ma odbyć się na arenie głównej Stadionu Śląskiego. "Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia organizacji i promocji Imprezy, produkcji Audycji, zgodnie z planem organizacji Imprezy oraz emisji Audycji" - podano w opisie przetargu.
Czytaj też: Maciej Świrski proponuje fundusz misji publicznej. Abonament RTV uważa za anachroniczny
Organizator ma odpowiadać m.in. za zakontraktowanie wykonawców muzycznych i prowadzących. Transmisja ma odbyć się w stacji naziemnej o zasięgu ogólnopolskim.
Według Nielsen Media w zeszłym roku Sylwestrowa Moc Przebojów Polsatu z Parku Śląskiego miała prawie taką samą liczbę widzów jak Sylwester z Dwójką TVP w Zakopanem. Koncert Telewizji Polsat przyciągnął średnio ok. 2,9 mln widzów. To łączny wynik Polsatu, Polsat 2 i Polsat News, transmitujących imprezę. Z kolei koncert TVP miał również ok. 2,9 mln widzów. To dane łącznie dla TVP 2 i TVP Polonia. Rok wcześniej transmisja z Chorzowa miała łącznie w Polsacie, Polsat News i Polsat 2 ok. 2,99 mln widzów. Z kolei w TVP 2 i TVP Polonia relacja osiągnęła łącznie 4,42 mln oglądających.
(MNIE, 10.10.2024)