Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karolina Szaniawska i Daniel Portka awansują w agencji Hoh

Karolina Szaniawska i Daniel Portka (fot. materiały prasowe)

Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z Hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują w niej nowe stanowiska.

Daniel Portka, dotychczasowy senior strategy manager w Hoh, objął stanowisko head of strategy & sales, przejmując zarządzanie zespołem sprzedażowo-strategicznym. Portka zajmuje się rozwojem strategii marketingowych i budowaniem relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi.
Do Hoh Portka dołączył blisko pięć lat temu i był zaangażowany w realizację licznych kampanii, m.in. dla marek OPPO, Netto, Blik i Danone. Wcześniej pracował w agencjach Zenith, 24/7Communication i Adnext.

Karolina Szaniawska, senior project manager, objęła stanowisko head of influencer team i odpowiada za wdrażanie strategii wypracowanych wspólnie z zespołem Daniela Portki.

Szaniawska dołączyła do agencji w 2021 roku i zajmowała się kompleksową obsługą kampanii z udziałem influencerów, szczególnie w branży beauty. Współpracowała z takimi markami, jak Drogerie Natura, Uzdrovisco, La Roche Posay czy Pantene. Była również autorką kreatywnych projektów dla takich klientów, jak KFC, Mastercard oraz marki z grupy Procter & Gamble.

Hoh działa na rynku od sześciu lat, skupiając się na kreatywnym podejściu do influencer marketingu. Ponadto dwa lata temu w agencji został wydzielony drugi brand Some Creative, prowadzony przez Paulinę Firlej, który specjalizuje się w obsłudze klientów socialowych.

(AMS, 10.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.