Struktura właścicielska spółki Telewizja Republika  |  Prośba do likwidatora Telewizji Polskiej  |  Nadawca ViDoc TV zaskarża zajęcie komornicze  |  Potrzebna agencja do promocji projektu Dzielnica Wisła  |  TVP Polonia będzie nadawać "Wyborczy poradnik"  |  Hokejowe mistrzostwa świata Dywizji 1A w Polsat Sport  |  "Hotel Paradise" ze stabilną widownią  |  Rozstanie z Emitelem po blisko 10 latach  |  TVP Kultura z cyklem rozmów  |  Radio Tok FM ma nowych wydawców  |  Serwisantka Polskiego Radia RDC  |  Telewizja Polska ma zostać patronem medialnym  |  Dyrektor marketingu w Cedrob Foods  |  Ambasadorka Deichmanna  |  Żabka rusza z kampanią  |  BBC uruchomi w Mjanmie kanał informacyjny w miejsce Głosu Ameryki  |  Sąd zdecydował, że Warner Bros. Discovery ma prawa do Supermana  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Struktura właścicielska spółki Telewizja Republika  |  Prośba do likwidatora Telewizji Polskiej  |  Nadawca ViDoc TV zaskarża zajęcie komornicze  |  Potrzebna agencja do promocji projektu Dzielnica Wisła  |  TVP Polonia będzie nadawać "Wyborczy poradnik"  |  Hokejowe mistrzostwa świata Dywizji 1A w Polsat Sport  |  "Hotel Paradise" ze stabilną widownią  |  Rozstanie z Emitelem po blisko 10 latach  |  TVP Kultura z cyklem rozmów  |  Radio Tok FM ma nowych wydawców  |  Serwisantka Polskiego Radia RDC  |  Telewizja Polska ma zostać patronem medialnym  |  Dyrektor marketingu w Cedrob Foods  |  Ambasadorka Deichmanna  |  Żabka rusza z kampanią  |  BBC uruchomi w Mjanmie kanał informacyjny w miejsce Głosu Ameryki  |  Sąd zdecydował, że Warner Bros. Discovery ma prawa do Supermana  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Struktura właścicielska spółki Telewizja Republika  |  Prośba do likwidatora Telewizji Polskiej  |  Nadawca ViDoc TV zaskarża zajęcie komornicze  |  Potrzebna agencja do promocji projektu Dzielnica Wisła  |  TVP Polonia będzie nadawać "Wyborczy poradnik"  |  Hokejowe mistrzostwa świata Dywizji 1A w Polsat Sport  |  "Hotel Paradise" ze stabilną widownią  |  Rozstanie z Emitelem po blisko 10 latach  |  TVP Kultura z cyklem rozmów  |  Radio Tok FM ma nowych wydawców  |  Serwisantka Polskiego Radia RDC  |  Telewizja Polska ma zostać patronem medialnym  |  Dyrektor marketingu w Cedrob Foods  |  Ambasadorka Deichmanna  |  Żabka rusza z kampanią  |  BBC uruchomi w Mjanmie kanał informacyjny w miejsce Głosu Ameryki  |  Sąd zdecydował, że Warner Bros. Discovery ma prawa do Supermana  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karolina Szaniawska i Daniel Portka awansują w agencji Hoh

Karolina Szaniawska i Daniel Portka (fot. materiały prasowe)

Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z Hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują w niej nowe stanowiska.

Daniel Portka, dotychczasowy senior strategy manager w Hoh, objął stanowisko head of strategy & sales, przejmując zarządzanie zespołem sprzedażowo-strategicznym. Portka zajmuje się rozwojem strategii marketingowych i budowaniem relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi.
Do Hoh Portka dołączył blisko pięć lat temu i był zaangażowany w realizację licznych kampanii, m.in. dla marek OPPO, Netto, Blik i Danone. Wcześniej pracował w agencjach Zenith, 24/7Communication i Adnext.

Karolina Szaniawska, senior project manager, objęła stanowisko head of influencer team i odpowiada za wdrażanie strategii wypracowanych wspólnie z zespołem Daniela Portki.

Szaniawska dołączyła do agencji w 2021 roku i zajmowała się kompleksową obsługą kampanii z udziałem influencerów, szczególnie w branży beauty. Współpracowała z takimi markami, jak Drogerie Natura, Uzdrovisco, La Roche Posay czy Pantene. Była również autorką kreatywnych projektów dla takich klientów, jak KFC, Mastercard oraz marki z grupy Procter & Gamble.

Hoh działa na rynku od sześciu lat, skupiając się na kreatywnym podejściu do influencer marketingu. Ponadto dwa lata temu w agencji został wydzielony drugi brand Some Creative, prowadzony przez Paulinę Firlej, który specjalizuje się w obsłudze klientów socialowych.

(AMS, 10.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.