Karolina Szaniawska i Daniel Portka awansują w agencji Hoh

Karolina Szaniawska i Daniel Portka (fot. materiały prasowe)
Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z Hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują w niej nowe stanowiska.
Daniel Portka, dotychczasowy senior strategy manager w Hoh, objął stanowisko head of strategy & sales, przejmując zarządzanie zespołem sprzedażowo-strategicznym. Portka zajmuje się rozwojem strategii marketingowych i budowaniem relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi.
Do Hoh Portka dołączył blisko pięć lat temu i był zaangażowany w realizację licznych kampanii, m.in. dla marek OPPO, Netto, Blik i Danone. Wcześniej pracował w agencjach Zenith, 24/7Communication i Adnext.
Karolina Szaniawska, senior project manager, objęła stanowisko head of influencer team i odpowiada za wdrażanie strategii wypracowanych wspólnie z zespołem Daniela Portki.
Szaniawska dołączyła do agencji w 2021 roku i zajmowała się kompleksową obsługą kampanii z udziałem influencerów, szczególnie w branży beauty. Współpracowała z takimi markami, jak Drogerie Natura, Uzdrovisco, La Roche Posay czy Pantene. Była również autorką kreatywnych projektów dla takich klientów, jak KFC, Mastercard oraz marki z grupy Procter & Gamble.
Hoh działa na rynku od sześciu lat, skupiając się na kreatywnym podejściu do influencer marketingu. Ponadto dwa lata temu w agencji został wydzielony drugi brand Some Creative, prowadzony przez Paulinę Firlej, który specjalizuje się w obsłudze klientów socialowych.
(AMS, 10.10.2024)
