Grupa RMF nie zmienia cenników reklam na listopad i grudzień
Grupa RMF po raz ostatni podniosła ceny spotów w swoich stacjach i pakietach - średnio o 5 proc. - na początku września (fot. materiały prasowe)
Grupa RMF - po podwyżce wprowadzonej od września - nie zmienia cen reklam na późną jesień.
W Grupie RMF cenniki reklam ustalane są na dwa miesiące. Na listopad i grudzień nadawca zdecydował się utrzymać je na dotychczasowym poziomie.
- Mamy dobrze skalibrowane cenniki na nadchodzący okres. Zawsze podejmujemy decyzję o zmianach cen, obserwując sytuacją rynkową i analizując koszty dotarcia - mówi Dariusz Woźniak, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. - Mamy poczucie zwolnienia koniunktury całego rynku reklamowego w drugiej połowie roku w stosunku do pierwszej, a więc naszym zdaniem to nie jest czas na zmianę cen - dodaje.
Czytaj też: Maciej Świrski proponuje fundusz misji publicznej. Abonament RTV uważa za anachroniczny
Grupa RMF po raz ostatni podniosła ceny spotów w swoich stacjach i pakietach - średnio o 5 proc. - na początku września.
We wrześniu podrożały reklamy w Grupie Eurozet (w Radiu Zet średnio o 3,9 proc. oraz w pakietach Audio Zet i Audio Zet Boost o 4 proc.; w godz. 6-20) i Grupie Radiowej Time (w pakiecie Total Time o 3,6 proc. oraz w sieci Eska o 2,9 proc.; w godz. 6-24).
(KOZ, 10.10.2024)