We wrześniu w internecie ubyło użytkowników Wirtualnej Polsce i Agorze. Mediapanel
Grupa Google miała we wrześniu 29,1 mln użytkowników (fot. materiały prasowe)
Spośród największych wydawców internetowych we wrześniu 2024 roku w porównaniu z sierpniem użytkowników straciły Grupa Wirtualna Polska i Grupa Agora.
Jak wynika z badania Mediapanel PBI/Gemius, lider polskiego internetu – Grupa Google – miał we wrześniu 29,1 mln użytkowników (o 0,9 proc. więcej, niż w sierpniu). Druga była Grupa Meta Platforms – 26,2 mln użytkowników (wzrost o 1,2 proc.).
Czytaj też: Do serwisu XYZ Grzegorza Nawackiego dołączyli kolejni dziennikarze
Serwisy Ringier Axel Springer Polska odwiedziło 20,4 mln internautów (o 1,3 proc. więcej), a Wirtualnej Polski – 19,9 mln (o 2,5 proc. mniej).
W rankingu wydawców kolejne były:
- Grupa Polsat-Interia – 19,6 mln użytkowników (wzrost o 2,3 proc.),
- Grupa Allegro – 18,9 mln (wzrost o 0,6 proc.),
- Grupa WhatsApp – 17,5 mln (wzrost o 5,2 proc.),
- Grupa OLX – 16,8 mln (wzrost o 1,5 proc.),
- Grupa Agora – 16,1 mln (spadek 0,9 proc.).
Pierwszą dziesiątkę zamyka Grupa Whaleco, do której należy chińska platforma Temu – 15,9 mln (wzrost o 1,2 proc.).
Czytaj też: Michał Szułdrzyński: „Rzeczpospolita” będzie nowoczesna i dla wszystkich stron sporu
(KOZ, 12.10.2024)