Bartosz Owczarczyk został senior product manager w firmie Adlook
Bartosz Owczarczyk z branżą mediową związany jest od 2005 roku (fot. materiały prasowe)
Bartosz Owczarczyk, który przez ostatnie dwa lata piastował stanowisko head of product & advisory z IPG Mediabrands, dołączył do Adlook i został senior product manager.
Owczarczyk z branżą reklamową związany jest od niemal dwóch dekad. Zaczynał w UM Worldwide jako media planner, aby w 2009 roku dołączyć do Publicis Groupe, z którym związany był do 2019 roku. W 2020 roku trafił do IPG Mediabrands i został data strategy & marketing technology lead w Kinesso. W lutym 2023 awansował na stanowisko head of addressable product & advisory.
Czytaj też: Agata Pniewska po ponad dwóch dekadach w Orlenie dołączyła do OTCF
Adlook to firma technologiczna specjalizująca się w optymalizacji efektywności kampanii brandingowych. Z jej rozwiązań korzystają: Kraft Heinz, Sanofi, SC Johnson, Mars i Pepsico.
(KAP, 07.10.2024)