Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Owczarczyk został senior product manager w firmie Adlook

Bartosz Owczarczyk z branżą mediową związany jest od 2005 roku (fot. materiały prasowe)

Bartosz Owczarczyk, który przez ostatnie dwa lata piastował stanowisko head of product & advisory z IPG Mediabrands, dołączył do Adlook i został senior product manager.

Owczarczyk z branżą reklamową związany jest od niemal dwóch dekad. Zaczynał w UM Worldwide jako media planner, aby w 2009 roku dołączyć do Publicis Groupe, z którym związany był do 2019 roku. W 2020 roku trafił do IPG Mediabrands i został data strategy & marketing technology lead w Kinesso. W lutym 2023 awansował na stanowisko head of addressable product & advisory.

Czytaj też: Agata Pniewska po ponad dwóch dekadach w Orlenie dołączyła do OTCF

Adlook to firma technologiczna specjalizująca się w optymalizacji efektywności kampanii brandingowych. Z jej rozwiązań korzystają: Kraft Heinz, Sanofi, SC Johnson, Mars i Pepsico.

(KAP, 07.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.