Wybrane kanały Canal+ Polska z reklamami także w trakcie programów
Reklamy w trakcie programów pojawiły się m.in. w Canal+ Domo (screen: YouTube/PitREC N2)
Kanały tematyczne Canal+ Polska wprowadziły dodatkowe bloki reklamowe, emitowane w trakcie programów.
Dotychczas wybrane produkcje nie były przerywane blokami reklamowymi, a spoty emitowano między kolejnymi propozycjami programowymi.
Canal+ Polska potwierdza implementację reklam
W ostatnim czasie widzowie zaczęli jednak skarżyć się na przerywanie programów spotami reklamowymi. "Dzisiaj »Gardener's World« (w Canal+ Domo – przyp. red.) przerwane reklamami... Co to za !:!?@!!!? Czyżbyśmy mieli mieć kanały od C+ z blokami w trakcie programów?" – napisał jeden z użytkowników forum Satkurier.pl. Inny dodał: "Masakra! Na Canal+ 360 to samo, w sensie autopromocja + blok reklamowy, przez taki manewr z reklamami odnoszę wrażenie, że oglądam Polsat w wersji premium".
Czytaj też: Pierwszy sezon programu Katarzyny Kasi i Jerzego Bralczyka z 17 odcinkami
Canal+ Polska potwierdza zaimplementowanie nowego rozwiązania reklamowego. – Wprowadziliśmy jeden blok reklamowy przy programach trwających dłużej niż 40 minut, które są emitowane na kanałach tematycznych, z wyłączeniem tematycznych kanałów sportowych – informuje Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.
Reklamy w stacjach Canal+ Polska sprzedaje Polsat Media. Spoty oferowane są m.in. w Canal+ Kuchnia, Canal+ Domo, Canal+ 360 i Planete+ czy kanałach Canal+ Sport.
Część z kanałów Canal+ Polska można oglądać w ramach podstawowych pakietów telewizyjnych (to np. Canal+ Domo, Canal+ Kuchnia czy MiniMini+). Z kolei pozostałe wchodzą w skład dodatkowo płatnych pakietów. To np. Canal+ Film, Canal+ Dokument, Canal+ Seriale, a także kanały Canal+ Extra, emitujące Ligę Mistrzów UEFA. Części z nich nie ma w ofertach biur reklamy, to np. Canal+ Dokument i Canal+ Film.
Czytaj też: Oskarżony o rozbój były dziennikarz TVN i RMF FM pozostanie w areszcie
(MNIE, 07.10.2024)