Muzyczny kanał Stars.tv oferuje możliwość ułożenia playlisty stacji. Koszt: 500 zł
Według Nielsen Media we wrześniu stacja miała średnio 0,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/Grouwtelewizja)
Muzyczna telewizja Stars.tv, emitująca utwory powstałe od 1960 roku do lat współczesnych, zaczęła sprzedawać możliwość ułożenia playlisty stacji. Trzeba za to zapłacić 500 zł.
Oferta jest dostępna w internetowym sklepie kanału, w którym oferowane są też gadżety z logo stacji.
Mariusz Wójcicki, dyrektor Stars.tv, wyjaśnia "Presserwisowi", że jest to testowe rozwiązanie i nie podjęto jeszcze decyzji, czy i w jakim kształcie będzie funkcjonować w przyszłości. Trwa budowa ostatecznej oferty sklepu internetowego, którego jednym z elementów jest właśnie możliwość wykupienia playlisty.
"Kubki, filiżanki, koszulki, te produkty można dostać w wielu miejscach i w wielu sklepach. Natomiast oferta specjalna Twoja muzyka na naszej antenie to coś wyjątkowego na polskim rynku telewizji muzycznych. Oddajemy antenę w Twoje ręce, na godzinę" - można przeczytać na stronie sklepu.
Wykupiona playlista pojawi się pomiędzy godziną 23 a północą. Z kolei jeśli kupujący zdecyduje się na pasmo "Best of z jednym artystą", to może zostać ono umieszczone także w innych godzinach.
"Oferta kierowana jest do widzów Stars.tv, którzy wiedzą, w jakich kierunkach i stylach muzycznych się poruszamy. Zabawa nie ma skłonić pozostałych widzów do zmiany kanału na inny, cała sztuka w utrzymaniu widowni. O tym musisz pamiętać, w razie czego dyrektor pomoże" - informuje stacja.
Wykupiona playlista jest uzgadniania bezpośrednio z dyrektorem muzycznym. "Jeśli wybierzesz coś, czego nie mamy w swojej bibliotece - być może uda się to zdobyć specjalnie dla Ciebie" - podano. Jak dodano, wykluczona jest możliwość emitowania przez godzinę tej samej piosenki. Każdy utwór w playliście musi być inny.
Według Nielsen Media we wrześniu stacja miała średnio 0,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (0,13 proc. we wrześniu rok wcześniej).
Polska spółka nadawcy kanału muzycznego Stars.tv w 2023 roku wypracowała 3,1 mln zł zysku netto przy 9,5 mln zł przychodów ze sprzedaży. W poprzednim okresie sprawozdawczym, pierwszym w działalności spółki, od 1 lipca do końca grudnia 2022 roku, przychody wyniosły 5,2 mln zł, a zysk - 1,8 mln zł.
Polska spółka jest oddziałem czeskiej firmy, której Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wydała koncesję dla Stars.tv. Czeska firma jest z kolei własnością spółki OLAB, która należy do JBD, dostawcy systemów studyjnych i postprodukcyjnych dla stacji telewizyjnych.
(MNIE, 04.10.2024)