Polsat Play obronił pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych
W grupie ogólnej 4+ wynik Polsat Play wyniósł 0,5 proc. udziału (screen: Polsatplay.pl)
We wrześniu liderem kanałów lifestylowych w grupie wszystkich widzów powyżej 4. roku życia i komercyjnej 16-59 był Polsat Play.
W grupie ogólnej 4+ wynik liderującego Polsat Play (Grupa Polsat Plus) wyniósł 0,5 proc. udziału (wzrost z 0,49 proc. we wrześniu 2023 roku). Drugi był Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) - 0,37 proc. (spadek z 0,44 proc.), a następnie znalazły się naziemny TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,32 proc. udziału (spadek z 0,35 proc.) i TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,29 proc. udziału (spadek z 0,31 proc.). Jak informowaliśmy, TVP planuje likwidację TVP Kobieta.
W czołówce kanałów lifestylowych były też: HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,23 proc. (wzrost z 0,22 proc.), TLC (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,14 proc. (spadek z 0,22 proc.), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,13 proc. (wzrost z 0,12 proc.), Active Family (R.D.F. Entertainment) - 0,12 proc. (spadek z 0,15 proc.), Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) - 0,1 proc. (wzrost z 0,09 proc.) i Travel Channel (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,08 proc. (bez zmian).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był Polsat Play - 0,49 proc. udziału (spadek z 0,55 proc.), a dalej plasowały się Polsat Cafe - 0,43 proc. (wzrost z 0,38 proc.) i TVN Style - 0,39 proc. (spadek z 0,41 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 06.10.2024)