WP nadal bez decyzji ws. startu kanału Patronite Travel. Miał ruszyć do 1 czerwca

Wcześniej zawieszono internetowy kanał Patronite Podróże (screen: Pilot WP)
Wirtualna Polska Media nadal nie podjęła decyzji w sprawie startu kanału Patronite Travel. Zgodnie z zapisami w koncesji miał on ruszyć do 1 czerwca.
- Nie zapadły żadne wiążące decyzje. Jeśli zapadną, na pewno o nich poinformujemy - przekazał "Presserwisowi" Michał Siegieda, rzecznik prasowy i dyrektor biura komunikacji korporacyjnej WP Holding. Siegieda w czerwcu tłumaczył, że grupa analizuje jeszcze trendy i zmieniające się warunki zarówno na rynku telewizyjnym, jak i reklamowym.
Kanał ma koncesję kablową wydaną przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Według jej zapisów miał pojawić się m.in. w ofercie T-Mobile Polska.
Patronite Travel ma mieć profil podróżniczo-kulinarny. "Rozpowszechniane w programie audycje będą dotyczyły podróży po Polsce i po najciekawszych krajach świata. Prowadzić je będą m.in. polscy podróżnicy młodego pokolenia, którzy w nieszablonowy sposób będą pokazywać alternatywne formy podróżowania, w tym m.in. odkrywając regionalne kuchnie" - podano w koncesji.
Pod nazwą Patronite Podróże działał z kolei kanał internetowy (FAST) w ofercie Pilot WP. Został jednak zawieszony, o czym informowaliśmy w czerwcu. Nadawał filmy produkowane przez twórców z platformy crowdfundingowej Patronite. Wirtualna Polska Media jest jednym z udziałowców spółki Crowd8, właściciela Patronite.
Wirtualna Polska Media nadaje też naziemną Telewizję WP i kablowy Kabaret TV (ruszył w kwietniu br.). Według Nielsen Media pierwszy z nich miał we wrześniu średnio 0,72 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (0,51 proc. we wrześniu rok wcześniej), a drugi - 0,12 proc.
(MNIE, 06.10.2024)
