LoveBrands Group rozbudowuje dział digital
May Sałyga w nowej roli odpowiadać będzie za zarządzanie zespołem konsultantów i ekspertów (fot. materiały prasowe)
May Sałyga, dotychczas communications consultant LoveBrands Group, awansuje na head of digital. Do zespołu dołączają Weronika Szmaja jako social media consultant i Radek Leżański - digital expert.
May Sałyga, do tej pory odpowiadało za wsparcie strategiczne klientów agencji w zakresie kampanii digital i obsługę kluczowych klientów agencji, w tym Banku Pocztowego, w zakresie tworzenia contentu i planowania kampanii reklamowych w social mediach.
W nowej roli odpowiada m.in. za zarządzanie zespołem oraz za nadzór i realizację projektów obejmujących zakup mediów w kampaniach digitalowych i social mediowych i za realizację kampanii z udziałem influencerów i content creators.
Do zespołu zarządzanego przez May dołączył także Radek Leżański, który jako digital ekspert odpowiada za zakup mediów digitalowych, w tym programmatic, a także analizę i optymalizację struktur stron pod kątem SEO, UX i UI. Pracował m.in. w Outbrain i Grupie Ströer.
Weronika Szmaja odpowiada za planowanie i realizację kampanii w social mediach. Pracuje jako członkini cross-kompetencyjnych zespołów zintegrowanej komunikacji marketingowej. Wcześniej pracowała w Partner of Promotion i Fundacji Edukacji i Kultury Drama Way.
(AMS, 02.10.2024)