Polsat liderem rynku telewizyjnego we wrześniu. TVN prowadził w grupie 16-59
W grupie ogólnej 4+ Polsat miał średnio 6,81 proc. udziału (fot. Pixabay.com)
We wrześniu 2024 roku Polsat miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN.
W grupie ogólnej 4+ Polsat miał średnio 6,81 proc. udziału (wzrost z 6,78 proc. we wrześniu 2023 roku). Drugi był TVP 1 - 6,71 proc. (spadek z 7,94 proc.), trzeci TVN 24 - 6,56 proc. (wzrost z 5,52 proc.), czwarty TVN - 6,07 proc. (spadek z 6,60 proc.), a piąty TVP 2 - 5,74 proc. (spadek z 7,55 proc.).
W pierwszej dziesiątce były też: Republika - 4,66 proc. (wzrost z 0,11 proc.), TVN Siedem - 3,16 proc. (spadek z 3,36 proc.), TV Puls - 3,07 proc. (wzrost z 3,04 proc.), TV 4 - 2,96 proc. (wzrost z 2,82 proc.) i TVP Info - 2,08 proc. (spadek z 5,33 proc.).
Czytaj też: Marek Skawiński głównym ekonomistą XYZ
W grupie komercyjnej 16-59 liderem był TVN - 7,25 proc. (spadek z 7,86 proc.). Na drugim miejscu znalazł się Polsat - 7,01 proc. (spadek z 7,31 proc.), a na trzecim TVN 24 - 4,66 proc. (wzrost z 3,61 proc.).
Dalej w grupie 16-59 były: TVP 1 - 4,34 proc. (spadek z 5,54 proc.), TVP 2 - 4,29 proc. (spadek z 5,57 proc.), TVN Siedem - 3,94 proc. (spadek z 4,37 proc.), TV Puls - 3,86 proc. (wzrost z 3,82 proc.), TV 4 - 3,18 proc. (wzrost z 2,78 proc.), TTV - 2,74 proc. (wzrost z 2,5 proc.) i Republika - 2,21 proc. (wzrost z 0,05 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 02.10.2024)