Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tegoroczny sylwester Polsatu ponownie na Śląsku. TVP na razie bez decyzji

Według Nielsen Media w zeszłym roku Sylwestrowa Moc Przebojów Polsatu miała prawie taką samą liczbę widzów jak Sylwester z Dwójką TVP w Zakopanem (screen: YouTube/Polsat)

Sylwestrowy koncert Polsatu kolejny raz odbędzie się na Śląsku - nieoficjalnie ustalił "Presserwis". Telewizja Polska zastanawia się, czy w ogóle organizować imprezę plenerową.

W Polsacie trwają jeszcze rozmowy na temat dokładnej lokalizacji imprezy. W zeszłym roku odbyła się ona w Parku Śląskim w Chorzowie. Organizowano ją tradycyjnie we współpracy z władzami województwa śląskiego. W ostatnich latach koncert Polsatu odbywał się właśnie w Chorzowie - w Parku Śląskim lub na Stadionie Śląskim.

Z naszych informacji wynika, że finalnej decyzji w sprawie organizowania koncertu sylwestrowego wciąż nie podjęła TVP. Przez ostatnie lata - za rządów Prawa i Sprawiedliwości - impreza telewizji publicznej odbywała się w Zakopanem. Trwają poszukiwania innej lokalizacji, ale władze telewizji publicznej - jak ustaliliśmy - mają również rozważać wycofanie się z plenerowej zabawy w sylwestra.

Według Nielsen Media w zeszłym roku Sylwestrowa Moc Przebojów Polsatu miała prawie taką samą liczbę widzów jak Sylwester z Dwójką TVP w Zakopanem. Koncert Telewizji Polsat przyciągnął średnio ok. 2,9 mln widzów. To łączny wynik Polsatu, Polsat 2 i Polsat News, transmitujących imprezę. Z kolei koncert TVP miał również ok. 2,9 mln widzów. To dane łącznie dla TVP 2 i TVP Polonia. Rok wcześniej transmisja z Chorzowa miała łącznie w Polsacie, Polsat News i Polsat 2 ok. 2,99 mln widzów. Z kolei w TVP 2 i TVP Polonia relacja osiągnęła łącznie 4,42 mln widzów.

(MNIE, KOZ, 30.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.