Druga odsłona kampanii reklamowej serwisu streamingowego Max
W drugiej odsłonie kampanii postawiono na promocję lokalnych pozycji programowych (fot. materiały prasowe)
TVN Warner Bros. Discovery rozpoczął drugą odsłonę kampanii reklamowej serwisu streamingowego Max.
Działania obejmują telewizje, radio, internet (w tym media społecznościowe). Jednym z elementów kampanii są także działania outdooru i ambientowe oraz współpraca z twórcami contentu i influencerami.
W drugiej odsłonie kampanii postawiono na promocję lokalnych pozycji programowych: nowego sezonu "Odwilży", finału "Szadzi" oraz programów "Hotel Paradise Extra", "Top Model" i "Azja Express". Pojawią się również działania z aktorami, m.in. Adamem Woronowiczem, Aleksandrą Adamską i Izabelą Kuną.
Kampanię zaplanowała agencja mediowa Mediacom, przygotowały ją VML, Peroxide, ADP Darek Pepłoński wspólnie z działem kreacji TVN Warner Bros. Discovery.
(KOZ, 30.09.2024)