Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Druga odsłona kampanii reklamowej serwisu streamingowego Max

W drugiej odsłonie kampanii postawiono na promocję lokalnych pozycji programowych (fot. materiały prasowe)

TVN Warner Bros. Discovery rozpoczął drugą odsłonę kampanii reklamowej serwisu streamingowego Max. 

Działania obejmują telewizje, radio, internet (w tym media społecznościowe). Jednym z elementów kampanii są także działania outdooru i ambientowe oraz współpraca z twórcami contentu i influencerami. 

W drugiej odsłonie kampanii postawiono na promocję lokalnych pozycji programowych: nowego sezonu "Odwilży", finału "Szadzi" oraz programów "Hotel Paradise Extra", "Top Model" i "Azja Express". Pojawią się również działania z aktorami, m.in. Adamem Woronowiczem, Aleksandrą Adamską i Izabelą Kuną.

Kampanię zaplanowała agencja mediowa Mediacom, przygotowały ją VML, Peroxide, ADP Darek Pepłoński wspólnie z działem kreacji TVN Warner Bros. Discovery.

(KOZ, 30.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.