Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde
Agnieszka Asenkowicz (z lewej) i Daria Armańska do tej pory pracowały w Wydawnictwie Kobiecym (fot. materiały prasowe)
Do Wydawnictwa Harde dołączyły Daria Armańska jako szefowa marketingu i promocji oraz Agnieszka Asenkowicz jako menedżerka ds. social mediów. Obie do tej pory pracowały w Wydawnictwie Kobiecym.
Daria Armańska w Wydawnictwie Kobiecym była ostatnio kierowniczką ds. strategii i rozwoju. Wcześniej pełniła tam funkcję koordynatorki ds. promocji i marketingu marki oraz specjalistki ds. komunikacji i promocji. W przeszłości związana była z wydawnictwami Czarna Owca, Muza SA i Egmont Polska.
Agnieszka Asenkowicz również przeszła z Wydawnictwa Kobiecego, gdzie pełniła funkcję specjalistki ds. komunikacji i marketingu.
Wydawnictwo Harde specjalizuje się w wydawaniu literatury faktu, reportaży, książek z gatunku true crime. Jest częścią Grupy ZPR Media, do której należą również m.in. "Super Express”, "Murator”, "Architektura-murator”, Radio ESKA, ESKA2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus.
(MZD, 29.09.2024)