Red Carpet Media Group opóźnia start kanału o modzie. Może ruszyć dopiero pod koniec roku
Spółka Red Carpet Media Group to też właściciel m.in. Red Carpet TV i ViDoc TV (screen: YouTube/Red Carpet TV)
Red Carpet Media Group opóźnia start kanału o modzie Red Carpet Fashion, który według zapowiedzi nadawcy ma być dostępny w językach angielskim i hiszpańskim.
Pierwotnie jego uruchomienie planowano na czerwiec, a następnie na wrzesień. Jak wyjaśnia "Presserwisowi" Leszek Kułak, główny akcjonariusz Red Carpet Media Group, nadawca czeka teraz na start innego swojego kanału – Red Carpet International TV, który będzie emitowany w języku polskim i ma być dostępny w serwisie Rakuten TV. Jego uruchomienie jest planowane na 1 października.
Czytaj też: Kanał Dolce Vita TV o luksusowych i pięknych miejscach ma ruszyć najpóźniej w Boże Narodzenie
Z kolei Red Carpet Fashion, który będzie dostępny tylko na zagranicznych platformach FAST (emitujących darmowe kanały internetowe z reklamami), według najnowszych planów może ruszyć pod koniec roku. Kułak zaznacza, że ostateczny termin zależy też od przeprowadzenia testów emisji nowego kanału.
Spółka Red Carpet Media Group, właściciel stacji m.in. Red Carpet TV (dostępnej także w wersji na zagraniczne platformy FAST) i naziemnej ViDoc TV oraz właściciel serwisu streamingowego Red Go, w pierwszym półroczu 2024 roku wypracowała 2,1 mln zł zysku netto (o 4,3 proc. mniej, niż w pierwszym półroczu 2023 roku) przy 6,4 mln zł przychodów ze sprzedaży (7,5 proc. wyższe niż w pierwszym półroczu 2023 roku).
Czytaj też: Norbi poprowadzi program śniadaniowy w internetowym kanale dla seniorów Silver TV
(MNIE, 29.09.2024)