Polska Press połączyła działy projektów specjalnych, biuro eventów, marketing i komunikację

Eliza Słoma-Górska będzie dyrektorką nowej struktury powołanej w Polska Press (fot. materiały prasowe)
Eliza Słoma-Górska od 1 października 2024 będzie dyrektorką biura marketingu i projektów specjalnych grupy Polska Press. Biuro powołano w związku ze zmianami organizacyjnymi w grupie.
Magda Adasiewicz, dotychczasowa dyrektorka biura eventów oraz Aleksandra Kuźbida, dyrektorka biura marketingu i komunikacji, rozstają się z firmą.
Czytaj też: Polska Press likwiduje system premiowy. Od przyszłego roku będzie fundusz nagród
Biuro marketingu i projektów specjalnych powstanie z połączonych działów projektów specjalnych, biura eventów oraz marketingu i komunikacji.
"Celem tej zmiany jest zapewnienie lepszej koordynacji działań, szybszej komunikacji oraz efektywniejszego wsparcia projektów kluczowych dla naszej organizacji" – stwierdza w komunikacie Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy, któremu podlegać będzie nowa struktura marketingowa.
Eliza Słoma-Górska związana jest z Polska Press od 2005 roku. Rozpoczynała od stanowiska specjalistki sprzedaży, przechodząc do roli kierowniczki projektu, zastępczyni dyrektora ds. sprzedaży, a ostatnio pełniła funkcję dyrektorki działu projektów specjalnych, w ramach biura reklamy.
Czytaj też: Skutki blokady Facebooka widoczne przede wszystkim dla mniejszych wydawców
(PAR, 26.09.2024)
