"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Press połączyła działy projektów specjalnych, biuro eventów, marketing i komunikację

Eliza Słoma-Górska będzie dyrektorką nowej struktury powołanej w Polska Press (fot. materiały prasowe)

Eliza Słoma-Górska od 1 października 2024 będzie dyrektorką biura marketingu i projektów specjalnych grupy Polska Press. Biuro powołano w związku ze zmianami organizacyjnymi w grupie.

Magda Adasiewicz, dotychczasowa dyrektorka biura eventów oraz Aleksandra Kuźbida, dyrektorka biura marketingu i komunikacji, rozstają się z firmą.

Czytaj też: Polska Press likwiduje system premiowy. Od przyszłego roku będzie fundusz nagród

Biuro marketingu i projektów specjalnych powstanie z połączonych działów projektów specjalnych, biura eventów oraz marketingu i komunikacji.

"Celem tej zmiany jest zapewnienie lepszej koordynacji działań, szybszej komunikacji oraz efektywniejszego wsparcia projektów kluczowych dla naszej organizacji" – stwierdza w komunikacie Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy, któremu podlegać będzie nowa struktura marketingowa.

Eliza Słoma-Górska związana jest z Polska Press od 2005 roku. Rozpoczynała od stanowiska specjalistki sprzedaży, przechodząc do roli kierowniczki projektu, zastępczyni dyrektora ds. sprzedaży, a ostatnio pełniła funkcję dyrektorki działu projektów specjalnych, w ramach biura reklamy.

Czytaj też: Skutki blokady Facebooka widoczne przede wszystkim dla mniejszych wydawców

(PAR, 26.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.