Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski w kreacji Publicis Worldwide Poland

Duet kreatywny Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski zdobywał nagrody KTR, Effie, Mixx Awards oraz Young Creatives (fot. materiały prasowe)
Do Publicis Worldwide Poland dołączył seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk (senior art director) i Krystian Wojtkowski (senior copywriter).
Michalczyk i Wojtkowski będą tworzyć w zespole Tomasza Ziemiańskiego (associate creative director & cultur lead).
Mateusz Michalczyk, po pracy w 180heartbeats + Jung v Matt jako head of design, przeszedł do Przestrzeni. Realizował projekty dla takich marek, jak: Burger King, Yes, Betclic, Decathlon, Frisco, Uber, Revolut.
Krystian Wojtkowski wcześniej pracował w agencjach Przestrzeń i GoldenSubmarine. W ostatnich latach realizował projekty dla marek: Decathlon, Revolut, Hardmade, Uber, Frisco, Nałęczowianka, Żabka Nano.
(AMS, 25.09.2024)
