Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski w kreacji Publicis Worldwide Poland

Duet kreatywny Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski zdobywał nagrody KTR, Effie, Mixx Awards oraz Young Creatives (fot. materiały prasowe)

Do Publicis Worldwide Poland dołączył seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk (senior art director) i Krystian Wojtkowski (senior copywriter).

Michalczyk i Wojtkowski będą tworzyć w zespole Tomasza Ziemiańskiego (associate creative director & cultur lead).

Mateusz Michalczyk, po pracy w 180heartbeats + Jung v Matt jako head of design, przeszedł do Przestrzeni. Realizował projekty dla takich marek, jak: Burger King, Yes, Betclic, Decathlon, Frisco, Uber, Revolut.

Krystian Wojtkowski wcześniej pracował w agencjach Przestrzeń i GoldenSubmarine. W ostatnich latach realizował projekty dla marek: Decathlon, Revolut, Hardmade, Uber, Frisco, Nałęczowianka, Żabka Nano.

(AMS, 25.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.