Pięć produkcji własnych jesienią w Zoom TV, stacja chce się nimi wyróżniać
- Zainwestowaliśmy więcej w produkcje własne, bo one mają nas wyróżnić - mówi Małgorzata Łupina (fot. Mieszko Piętka/AKPA/Grupa Kino Polska)
W jesiennej ramówce naziemnego Zoom TV (Grupa Kino Polska) pojawi się pięć produkcji własnych.
- Rok do roku mamy zwiększony budżet. Zainwestowaliśmy więcej w produkcje własne, bo one mają nas wyróżnić - mówi "Presserwisowi" Małgorzata Łupina, dyrektorka programowa i ds. produkcji telewizyjnej Grupy Kino Polska.
Na nowy sezon "Kabaretowych przebojów" (w niedziele o 20, od 13 października) zaproszą Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski. W 16-odcinkowym programie skecze, monologi i piosenki zaprezentują m.in. Katarzyna Pakosińska, Jerzy Kryszak, Formacja Chatelet, Grupa Rafała Kmity, Łowcy. B, Michał Paszczyk, Kabaret Rewers, Teatrzyk Gędźba, Kabaret Ciach, Disco Amanti oraz Kabaret Małżeński.
Czytaj też: Stacje TVN, Polsat i TVP zebrały dla powodzian już około 21 milionów złotych
W Peru i Boliwii w Ameryce Południowej zrealizowano cztery odcinki drugiego sezonu programu "Zabójcze potrawy" (emisja od listopada), którego autorem jest Jarosław Nowak.
W ramówce znajdzie się - liczący 10 odcinków - trzeci sezon programu "Dom w cenie mieszkania" (w niedziele o 11.35, od 6 października), który oglądać będzie można też w kanałach Canal+. Kuba Midel pokaże widzom pomysły na inwestycję w domy, których cena nie odbiega, a czasem jest nawet niższa, od średniej ceny mieszkania w mieście.
Zoom TV kontynuuje również cykl "To leci w sieci" (w niedziele o 8.40), w którym prezentowane są zabawne filmiki z internetu. Gospodarzem jest artysta kabaretowy Andrzej Kozłowski. Zaplanowano 20 odcinków programu.
W jesiennej ramówce pojawią się również dwa pilotowe odcinki programu "Czy wiesz że".
W sierpniu Zoom TV miał 0,61 proc. udział w rynku w grupie ogólnej 4+ i 0,64 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (dane Nielsen Media).
(KOZ, 25.09.2024)